Kertokaas taas niitä "tyhmiä", mitä on päässyt ihmisiltä suusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho, hups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jäikö koulut kesken...:
joku aika sitten tuli dokumentti kaksosista ja siinä kyllä sanottiin että voi olla eri sukupuolta olevat kaksosetkin.

Daa?!? Ihanko totta :) Kyseisessä tarinassahan oli puhe IDENTTISISTÄ kaksosista, jotka EIVÄT ole todellakaan voi olla eri sukupuolta!!!! [/quote]

eläpäs eläpäs vielä tyrmää kokonaan. On olemassa eri sukupuolta olevia puoli-identtisiä kaksosia. Tällöin munasolu on jakautunut jo ennen hedelmöittymistä ja tarvitaan kaksi siittiötä. identtisten tapauksessa on yksi munasolu ja yksi siittiö ja munasolu jakautuu hedelmöittymisen jälkeen. ei-identtisissä kaksosissa taas kaksi munasolua ja kaksi siittiötä.

äitini kanssa mietittiin paino ja dietti asioita. Oon 161/56 ja hänen miehensä ei hyväksy kun hän on ottanut muutaman kilon. Mä sitten sanoin että mun mieheni ei kyllä halua erityisesti minun laihuttavan, niin äitini tokaisi siihen, että: niin tai ei vaan kerro sitä sulle. Mä olin vaan että mitä!

Aloitin 2 viikkoa sitten Keventäjissä. Innoissani hehkutin miehelle, että nyt alkaa uusi elämä. En halua enää kantaa tätä läskimäärää, terveyden takia ja tietty paremman ulkonäönkin toivossa.

Mies niin kivasti tokaisi että SEN KUN NÄKIS!!! Kiitti ihan vitusti.
Nyt on mies saanu syödä sanansa kun 5kg lähteny ja viime kesän vaatteet jää kaappiin kun alkaa jo roikkua päällä.

kun puhuin esikoisen saatuani yhdelle "kaverille" siitä kuinka en heti synnärillä tuntenut mitään jumalallista äidinrakkautta poikaa kohtaan niin hän totesi :
-niin varmaan se on aika yleistä ,etenkin ku lapsi on sellai vahinko..

|O

No hiusjutuista tuli mieleen kun olin just värjännyt hiukseni melkeen mustiksi ja sitten juttelin kaverin kanssa. Kaveri sanoi, että "niin sillonhan sulla oli häissäsi kanssa tosi tummat hiukset, mutta sillon ne jotenkin näytti hyvältä..." :o mä kun luulin niiden näyttävän muullonkin ihan hyviltä.. Sitten vielä jatkoi pohdintojaan, että josko se johtui vaan mun vaaleista vaatteista... Mutta samainen kaveri päästää jatkuvasti tuommosia sammakoita suustaan enkä minä enää siitä suutu, ihana tyyppi =)

Mulla on yks niin tyhmä tuttava, joka laukoo suustasa kaiken näköstä eikä tajua et loukkaa puheillaan mua. Olosuhteiden pakosta joudun oleen sen kanssa tekemisissä, mut juuri tänään ajattelin, et sanon sille suoraan, mitä mieltä oon, ja jos menee välit, niin siinäpä menee!

Onhan näitä... Ko jaksais kirjottaa.
Sen muistan kyllä ku kerrottiin appiukolle että mennään naimisiin nii kysy mieheltä että "eihän tuo enää neitsyt voi olla, eihän?" sillä oli se mielipide että poikansa täytyy naida viaton neiti. :xmas: Noh, rauha appiukon sielulle....

äkkiseltää nyt tulee mieleen pari..

vauva oli 1 viikon ikäinen ja mummo ja sen sisko tuli kattomaan vauvaa, ekana sanoi et miten tuo sinun maha on vielä noin iso?

anoppi tuli laitokselle kattomaan vauvaa ja eka kommentti...no tuo ei ainakaan oo meijän suvun näkönen! kenenhän näkönen tuo oikeen on..
(joo äitikin löytyy vauvalta, että kenties äitin näkönen? )
ja se äänensävykin oli jo niin pettyny...esikko kun on ilmetty isänsä!

Yhteistyössä