Kertokaas tästä huutiskohteesta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutoja

Vieras
Että mikä tässä myy, kun olen vähän noviisi alalla ja ihmetyttää tuo korkea hinta suht perusvaatteista?

http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=100673031

jaa-aa onhan siinä monta käytettyä vaatetta ja sanoisin että hyväkuntoisia ja aika kauniitakin mutta ei se joka pyytää vaan se joka maksaa.. :)
jos joku tuosta maksaa sen parisataa ja on happy niin sou be it

Onahn nuo vaatteet sieviä jne, mutta kuka tarvitsee noin paljon sievistelyvaatetta yhdelle lapselle?
Eli tuon kun ostaa, "joutuu" myymään niistä puolet. Mikä riesa.

Minä ostan vain mitä oikeasti tarvitaan ja silloin kuin tarvitaan. Ja väitän, että kulutan vähemmän rahaa kuin alennusmyynneissä "säästäjät". Säästän siis myös aikaa kun ei luuhaa kaupoissa.

Hyviä, selkeitä kuvia, joita on riittävästi. Vaatteet on aseteltu nätisti ja ne on pestyjä ja silitettyjä. Joukossa ei ole mitään turhia "hiekkalaatikkovaatteita", vaan kaikki ovat ehjiä ja hyväkuntoisia. Kaikki vaatteet ovat "nykypäivää" eli mukana ei ole mitään liian vanhanaikaista. Hyvät selostukset kustakin vaatteesta (ei pelkkä "tosi ihana tunika"). Aika hurja hinta silti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onahn nuo vaatteet sieviä jne, mutta kuka tarvitsee noin paljon sievistelyvaatetta yhdelle lapselle?
Eli tuon kun ostaa, "joutuu" myymään niistä puolet. Mikä riesa.

Minä ostan vain mitä oikeasti tarvitaan ja silloin kuin tarvitaan. Ja väitän, että kulutan vähemmän rahaa kuin alennusmyynneissä "säästäjät". Säästän siis myös aikaa kun ei luuhaa kaupoissa.

Mä kun taas just aattelin että siinä ei ole yhtään turhaa sievistelyvaatetta (paitsi ehkä se yksi mekko), vaan kaikki on hyväkuntoista käyttövaatetta.

Todella hyväkuntoisia nuo vaatteet tuohon kokoon... Ja osaavasti myyjä niitä esitteleekin =) Onhan tuo vähän korkea hinta. Vissiin huutajat intoutunu kilpailee.

Jos asuisin jossakin metsässä voisin ehkä tuollaisen paketin ostaakin kun ei itse pääsis mihinkään kauppoja tai kirppiksiä kiertelee.

mikä tuossa nyt niin korkea hinta muka on? lastenvaatteet maksavat, olivatpa uusia tai käytettyjä! uusina vain maksavat niin törkeän paljon, että ennemmin itse hankin käytettynä ja nimenomaan vaatepakettina.

Nättejä vaatteita, mutta vähän korkea hinta. Taitaa olla vähän myös sattumankauppaa mikä paketti lähtee kunnolla myymään. Itse olen saanut pari pakettia huippuhalvalla vaikka hyviä vaatteita ovat olleet. Ihan merkkivaatettakin joukossa.

Minusta peruskauraa. Turhan pliisut värit vain. Liian romanttinen setti minun makuun. On nähty vaivaa esillelaittoon. Sekin myy. Osa vaatteista oli suorastaan hirveitä. Osa menetteleviä, jokunen kiva oli joukossa. Hinta on kyllä aivan liian korkea tuolle paketille.

Yhteistyössä