kertokaas tyhmälle facebookista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvokaa tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvokaa tyhmää

Vieras
Mulla on eräs tuttava, joka on lukuisia kertoja yrittänyt pyytää mua kaveriksi ja lähettelee viestejä perään. En halua häntä kaveriksi (hieman epämääräinen tyyppi, vanha koulukaveri vuosien takaa), joten sain laitettua hänet johonkin estolistalle, ettei pysty enää pyytämään mua kaveriksi. Mutta miten se käytännössä toimii. Jos ja kun hän taas vähän ajan päästä yrittää lähettää mulle kaveripyynnön, niin saako hän jonkun ilmoituksen, että hän on estolistalla vai eikö hän vain löydä mun tietoja? Entä sitten kun meillä on yhteisiä tuttuja, joiden kaverilistalla olen. Näköökä hän mun tiedot sitä kautta ja tajuaa, että olen yhä facebookissa, mutta hän vaan ei voi pyytää kaveriksi? Tyhmiä kysymyksiä joo, mutta olen ihan nuija sen naamakirjan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
ei nää sua enää missään.

Eli vaikka mä olen meidän yhteisten kavereiden kaverilistalla, niin hänkö ei sitten näe enää mua sielläkään, jos katsoo kavereidensa kaverilistaa? Siis esimerkiksi yhdellä yhteisellä kaverillani on 100 kaveria ja minä olen yksi heistä. Näkyykö tällä väkisin kaveriksi pyrkivällä, että tällä yhteisellä kaverillamme olisi vain 99 kaveria vai miten? Äh en mä tajuu

Yhteistyössä