kertokaas wiin omistajat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiits
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiits

Vieras
Että jos meille tulee jouluna nintendo wii ni mitä me tarttetaan? Eli jos ois wii ja sportsresort ja mario kart.

Kartissa on yks ratti, mutta tuplapeliin tarttee toisen?

Entä se sportresort? Jos pelaa koko perhe, tartteeko ohjaimia kolme lisää? Ja mikä on nunchuck-ohjain?

Ja siis onko tosiaan niin, että yks ohjain maksaa 50 €?

Haluan kerralla koko paketin, joten suunnittelen valmiiksi mitä ostan. Mutta kun kaupassa menin ihan sekaisin eri ohjainten yms kanssa..

Meillä on vaan yksi ratti, pelaaminen onnistuu hyvin kapulalla ilman sitä rattiosaakin. Me ei viitsitty alkaa maksamaan toisesta ratista erikseen.

Meillä on kaksi kapulaa vain, silti pelit onnistuu neljästäänkin. Sitten vain kapulaa vaihdellaan, ei sen ihmeempää. Mun mielestä jokainen ei tarvitse omaa kapulaa erikseen. Ainakin me ollaan näin pärjätty.

Meillä on vaan yksi ratti, pelaaminen onnistuu hyvin kapulalla ilman sitä rattiosaakin. Me ei viitsitty alkaa maksamaan toisesta ratista erikseen.

Meillä on kaksi kapulaa vain, silti pelit onnistuu neljästäänkin. Sitten vain kapulaa vaihdellaan, ei sen ihmeempää. Mun mielestä jokainen ei tarvitse omaa kapulaa erikseen. Ainakin me ollaan näin pärjätty.

non niin, tätä siis hain. Luulin, ettei pelaaminen onnistu kuin niin, että jokaisella oma, mutta siis onnistuu? Hienoa.

Juu meilläkin on vain 2 kapulaa ja silti 4 pystyy pelaamaan kun tosiaan vaihdetaan kapuloita sitä mukaa kuka pelaa, nunchuck-ohjaimia meillä on 1 ja sillä pärjää.
Rattia tai muita juttuja meillä ei ole, kun kapulat riittää sellaisiinkin peleihin. Ja kyllä ne maksaa aika paljon, samoin pelit maksaa.
Mulla on lisänä tasapainolauta jonka ostin joulun jälkeen alennusmyynnistä

Ja vielä lisäyksenä: Mun mielestä ei kannata ostaa erikseen niitä kapuloita ihan senkään takia, että jos ostatte tulevaisuudessa pelejä niin niissä on monesti kapulakin mukana. Sit niitä kertyis jo liiankin kanssa ku niissä on kuitenki ne rajat monta voi pelata mitäki peliä.

Nythän on mainostettu sitä peliä missä on 80 erilaista pikkupeliä, siinäkin tulee kapula mukana. Eli ei kannata maksaa turhasta, ne on ainaki mun mittapuun mukaan aikas hintavia kuitenkin.

Yhteistyössä