V vierailija Vieras Tänään 20:40 #68 251 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Oletko mies? Click to expand... Olen
V vierailija Vieras Tänään 20:43 #68 252 Anteeksi. Ei olisi pitänyt jakaa noita pohdintoja tänne kun, vaikka ne on tarkoitettu myös kaipaamalleni ihmiselle niin ne on vähän ohi myös etiketin.
Anteeksi. Ei olisi pitänyt jakaa noita pohdintoja tänne kun, vaikka ne on tarkoitettu myös kaipaamalleni ihmiselle niin ne on vähän ohi myös etiketin.
V vierailija Vieras Tänään 20:45 #68 253 Tai ehkä sekään ei ole totuus. En tiedä miksi tai mille niitä puhun.
V vierailija Vieras Tänään 20:50 #68 254 Ei täällä tarvii pyydellä anteeksi ja puhu vaan jos se helpottaa.
V vierailija Vieras Tänään 21:36 #68 255 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Oletko mies? Click to expand... nainen
V vierailija Vieras 12 min sitten #68 256 No tää on taas tää (tällä kertaa mun laittamana ) - YouTube YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa. youtu.be
No tää on taas tää (tällä kertaa mun laittamana ) - YouTube YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa. youtu.be
V vierailija Vieras 7 min sitten #68 258 Mulla ei ole voimavaroja deittailun ja harrastusten vaatimiin asioihin, joten joudun olemaan yksin.