kertokaas ystävät hyvät että miksi on aina syuy naisessa? tavalla tai toisella,ikinä ei täällä syyllistetä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
-mua on nyt vähän ihmetyttänyt tämä asia kun täältä on lukenut näitä surukllisia tapauksia,niin ihan sama mitä se mies on tehnyt,naisenhan vika se on jos on luottanut mieheen tai ei ole huomannut jotain hyvin kätkettyä ikävää asiaa ajoissa. en oo ikinä lukenut että ois äidit alkaneet haukkua miestä(olipa tää ehnyt mitä vaan), esim jos pettää niin mitäs nainen pihtaa, tai on nalkuttava akka. eihän se mies voi itse vaikuttaa siihen pettääkö vai ei.jos mies punoo emävaleverkon,joka tulee ilmi liian myöhään, taas on vika naisen mitäs oli niin hölmö että luotti. nää nyt oli vaan esimerkkejä.

kertokaa rakkaat palstasisaret miksi asia on näin?miksi se käännetään aina naisen syyksi täällä? :)

Ilmeisesti suurin osa naisista on niin fiksuja että; tunnistaa nämä retkut, ja syyttää heidän kohdalleen osuneita naisia tyhmiksi. Tai sitten, vielä parempi nainen olet jos olet tämän retkun kanssa, jos eroat hänestä, olet luovuttanut liian helpolla ja huono äiti :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minusta tällä palstalla haukutaan nimenomaan miehiä. Kun ne ei tee, tekee tai on muuten vaan ärsyttäviä.

Peesh.

Tähän yhdyn minäkin. Aina on miehissä vika. Ja jos ne sattuu myöhästymään viisi minuuttia KOTIINTULOAJASTA (joillakin tuntuu sellainen olevan), niin ne on pettämässä.

mä oon kans palstaa seuratessa huomannu sen, että syy on aina miehesä. On tottakai tapauksia joissa se syy tosiaan on miehessä, mutta tuntuu, että yleisempää on oikein etsimällä etsiä se syy siitä miehestä, jottei vaan tarvis kattoo omaa napaa pitemmälle.

niin siis aloittajat saattavat valittaa miehistään/existään

mutta vastaajat teilaavat heti naisen ja kääntävät sen niin päin että itsehän nainen on mieheen sotkeutunut,sama se mitä mies on tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja :
niin siis aloittajat saattavat valittaa miehistään/existään

mutta vastaajat teilaavat heti naisen ja kääntävät sen niin päin että itsehän nainen on mieheen sotkeutunut,sama se mitä mies on tehnyt.
Mitä mä olen juttuja lukenut, yleenssä kommentiojat etilaa ukot heti käöttelyssä. Onhan se kumma, jos ei ukko kykene tuomaan neljää tonnia kuussa perheen elatukseen virka-ajan puitteissa. Ja jos se ukkoparka sitten jo varpaillaanki näpyttelee toista tietokonetta työpaikalla, niin tota mooses sen ukon pitää heti kotiin saavuttuaan tarttua imuriin ja moppiin Sitten leikki tunnin lasten kanssa, laittaa lapset pesulle, jauhaa päivän asiat vaimonsa kanssa "siis arvaa mitä, naapurin Liisalla oli pälä pälä pälä..." ja lopuksi - kun on käyttänyt koiran ulkona - kellahtaa petiin hekumallisena Casanovana. Mä olen ikionnellinen siitä, etten ole mies.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minusta tällä palstalla haukutaan nimenomaan miehiä. Kun ne ei tee, tekee tai on muuten vaan ärsyttäviä.
samää mieltä ja sit vielä se, että jos mies vaik puol tuntii myöhästyy jostain sovitusta ollaan suurinpiirtein kehottamassa eroamaan. sit äitien ryyppäys on jotenkin sallitua, mutta miesten ei

Alkuperäinen kirjoittaja :
kuules keittiönoita taidat noitua,kun se olisikin noin. mutta useinhan se on niin että ukko on laiska paska ja akka joutuu tekee kaiken väsytti tai ei.
No justiinhan sen takia palstalla aina kaikki on ukkojen vika :D Eli ap:n aloittamaan aiheeseen: naisia syyllistetään vasta sitten, kun miehet on ensin syyllistetty.

Yhteistyössä