N
nimetön
Vieras
Millaiset nimet teidän mielestä sopisivat Riinan sisaruksille??
siis sekä tyttöjen että poikien nimiä??
siis sekä tyttöjen että poikien nimiä??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:saara ja leevi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:saara ja leevi
saara on liian perusnimi ja Leevi on siskon lapsen nimi![]()