kertominen raskaudesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hölösuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hölösuu

Vieras
Missä vaiheessa olette kertoneet ystäville ja sukulaisille olevanne raskaana? Mulla tekis tällä hetkellä mieli kertoa kaikille, mennä ulos ja huutaa kaikelle kansalle! Miten tällaista ilouutista voi pitää sisällään!! Mies yrittää toppuutella, koska pelkää keskenmenoa etc. ymmärrä kyllä miehen kannan mutta silti..

Tuota olen itsekin koittanut miehelle selittää, että jos hyville ystäville kerrotaan, niin ovat sitten tukena jos jotain sattuu. Ja omalle äidilleni aion kertoa, sanoi mies mitä sanoi, saan sieltäkin tukea tarvittaessa!! Aikaisemmin olen ajatellut että en kertoisi raskaudesta vielä näin alussa, mutta nyt ihmettelen ihmisiä jotka pystyvät olemaan kertomatta!!

Kukin tavallaan. Äitille olen kertonu jossain 10 vkon tienoilla ja muille jos olemma kertonu niin sitte vasta ku maha näkyny. Nyt vko33 ja olen antanu suvun hoitaa sen kertomis puolen, tietää kuka tietää tässä vaiheessa. Sisko hölotti omastanasa välittömästi ja 3 pvä myöhemmin meni kesken. Siinäpä on riittäny muillaki sitte sen selittämisessä ku oli julistanu koko pitäjälle ja jo ulkopuolellekki tulevasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kukin tavallaan. Äitille olen kertonu jossain 10 vkon tienoilla ja muille jos olemma kertonu niin sitte vasta ku maha näkyny. Nyt vko33 ja olen antanu suvun hoitaa sen kertomis puolen, tietää kuka tietää tässä vaiheessa. Sisko hölotti omastanasa välittömästi ja 3 pvä myöhemmin meni kesken. Siinäpä on riittäny muillaki sitte sen selittämisessä ku oli julistanu koko pitäjälle ja jo ulkopuolellekki tulevasta.

Vai että sisko meni "hölöttämään". Onneksi itse olet viisaana pihdannut tietoa!

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Vai että sisko meni "hölöttämään". Onneksi itse olet viisaana pihdannut tietoa!

Niin muuten olenki, slap :D

Kerroin kun tuli 12vkoa täyteen toisessa raskaudessa, ilo oli ylimmillään :flower:
Ja seuraavana päivänä kaikki kaatui, seuraavana yönä 12+1 tuli keskenmeno.
Kuulostaa kornilta, mutta täyttä totta :( ultra oli ollu 10+3vkol jolloin oli kaikki ollu vielä hyvin, tiedä lie mitä tapahtui.

Kun se kolmas raskaus tulee emme kerro kellekkään ennen kuin se näkyy!

Yhteistyössä