~Kesä-kuu-meilijat~

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja risupesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mm77 :hug: jaksuja lähetän sulle :heart: Syksyllä takaisin hoitoihin täynnä energiaa
=) Hyvää kesää sulle!!!

Tähtisäde :hug: Tiedän kyllä sun tunteen nyt! Et ilmeisesti ovuloi luomusti? Ja clomeillä ei ole saatu johtofollia aikaseksi?

JJ-t :hug: olisiko nyt niin että ovis olisikin nyt vasta?

kirma Mulla ainakin kaikki nää hormonit sekoittivat oman kehon toiminnan. 3kk palautu ennalleen...

omia tuntemuksia...
Eipä kummempia, ei juilintoja tms....eli kaikki oireilut loppuivat pp9

Heissan kaikille!

Jennulille onnittelut :flower: :heart: hienoa että aina joku säännöllisin väliajoin täällä onnistuu, se antaa meille kaikille uskoa paremmasta! pitää vielä todeta, että erityisen iloinen olen puolestasi, koska musta on tosi hienoa ja rohkeaa, että olet yksin uskaltanut tälläiseen prosessiin lähteä!

Veenalle plussatuulia, toivottavasti tollainen tosi mukava ja vauhdikas viikonloppu toisi mukanaan vielä pitkään kestäviä muistoja vaavin muodossa

dreamer88 tähtisade mm77 JJ-t :hug: vetäkää rauhassa henkeä, omasta kokemuksesta voin sanoa, että aika auttaa ja sitten uudestaan kohti tuulta kun siltä tuntuu, kannattaa antaa itselleen (ja miehelle) aikaa... kyllä elämässä asiat aina järjestyvät tavalla tai toisella

Tiinuli voi hätähousua... odota nyt vielä pp14 ja tee testi ja sitten kohti tulevaa. Voin kyllä kuvitella pettymyksen... itse testasin pp14 ja kun sairaalasta käskivät testata vielä pp16, oli V..tus ja pettymys ihan uskomaton! oli raskasta pettyä 2 kertaa samalla kerralla kun itse tunsin että ei se nega enää plussaksi muutu. jatkossa en varmasti ainakaan etuajassa koskaan testaa vaan päinvastoin! No, jospa sulla nyt vielä plussaksi muuttuu, mutta jos ei, niin tervetuloa vaan kesästä nauttijoiden joukkoon ja syksyllä sitten IVF

omaa: mulle vois vaihtaa tonne kp 2/24-28, mulla alkokin jo menkat ihmeen aikaseen, femoston vissiin sen teki... no, hyvä vaan, eivätpähän ois enää viikonloppuna provinssissa häiritsemässä B) muuten on alkanut pikkuhiljaa olla parempi mieli. harmi vaan kun hikoilut sun muut oireet ei oikeen oo vielä hävinny ja hermot on ollu jotenkin normaalia tiukemmalla... no, eiköhän se jo toisessa femoston kierrossa tasotu... ja sitten kun saa tasotettua aletaan taas syksyllä sotkea :laugh:

mites teillä ihmiset pettymyksen jälkeen on puolison kanssa menny? musta tuntuu että me ei oo oikeen osattu tätä asiaa käsitellä... tai sitten vaan kuvittelen... itselläni olisi ainakin tarve asiasta jutella, mutta en oikeen osaa ottaa asiaa puheeksi. tiedän että mieskin oli tosi pettynyt ja hän on ystävien raskausuutisista ollut jotenkin harmistuneen oloinen ja totesi kerran kun kaverinsa oli kertonut ensiultrasta että hänkin haluaa... :'( tämä jotenkin tekee musta tosi pahaa, kun meillä vika on minussa... tiedän että mies ei tarkota pahaa, mutta väkisin tulee mieleen että entä jos mies turhautuu minuun ja vikaani....

no, pitääpä nyt lopettaa valitus ja lähteä ruuan laittoon, mies tulee kohta töistä, itse olin tänään flunssan takia sairaslomalla kotosalla.... vaatekaapin siivosin, muuten oon vaan köllötelly ja kissoja rapsutellu :)

-soja-

Äkkiä tuun teillekin kertomaan tämän päiväiset ultrakuulumiset jne.... Ultrassa tosiaan olin tänään kun clomeja popsin. Johtofollikkeli oli 16-17mm eli aika hyvänkokoinen. Loppu viikosta sitten inssiin. Ovistestien teko alkoi myös tänään mutta vielä oli hailakampi testiviiva kuin kontrolliviiva. Ai niin...mulla on nyt enempi ollut endotyyppisiä kipuja joten saattaapi olla että laparoskopiaan on meno jollei tässä syksyyn mennessä tärppää. :/
Tuun myöhemmin paremmalla ajalla kommentoimaan teidän muiden juttuja.

kiitos kaikille haleista :D ehkä se nyt on vaan parempi nauttia tästä kesästä ja unohtaa tää jatkuva piinailu hetkeksi. puhuin gynen kanssa ja en jatka clomeja heti, vaan syön keltarauhasta kaksi kiertoa (luultavasti terot) ja sitten jatkan clomeja. jos ja kun ovista ei tule niin tässä tulee väkisinkin kakhden kuukauden tauko :ashamed: aion silti tikutella kp 15-20 ja jos ei plussaa ole testiin tullut, alotan terot..gyne kyllä sanoi että clomit vaikuttaa myös taukokiertoihin, mutta jotenkin en vaan jaksa uskoa :ashamed:

meillä taas mies ei oikeen vielä ymmärrä tilanteen vakavuutta, omaa vikaani sillä en kauheesti kerro sille factoja asioita. nyt kun puhuin sille että saatan passittaa sen testiin niin se vahongossa sanoi että niitä munasolujako ne tutkii :laugh: :laugh: :laugh: raukka ajatteli että sen munistahan ne "solut" tulee että ne on sitten munasoluja :laugh: :headwall: joo..kyllä se sitten heti tajusi, mutta hauskaa oli :D

muuten meidän suhde on kyllä muuttunut, enää ei löydy sitä intohimoa helpolla ja paineet tekevät sen ettei seksistä ole niin helppo nauttia kun ennen :ashamed: miehellä myös paineita. elikkä nyt kesän ajan mennään omalla painollaan ja jospa se auttaisi ettei stressaa..toisaalta helpommin sanottu kun tehty :/

Heippa, jospa liittyisin seuraanne.

Taustaa kierukka poistettu heinäkuussa 2007. 1. lugekierroksesta raskauduin marraskuussa, helmikuussa rv 13 sikiö todettiin menehtyneeksi.

Nyt 3 kiertoa mennyt luget tukena,ei plussaa.

Ensi maanantaina kp 11/30 gyne ja ultraus munasolujen suhteen. sekä suunnitellaan irroituspiikkihoitoa, Pregnylin kanssa?

Maanantaina vasta olen viisaampi, mitä tehdän.

Tänään siis kp 6/30
Haaveissa 1. yhteinen lapsi :heart:

Mukavat illanjatkot kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

JJ-t: :laugh: repesin noille ukkosi muniksille!! Mutta ihan järkeenkäypää hän tuo on (muna + solu =munasolu :D) Niin ja eikös se testi vielä voisi muuttua plussaksi?

Tähtisäteelle pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä! Odottamista kun ei jaksaisi yhtään lisää mutta ei auta..

mm77: :hug: saa tulla takaisin heti kun siltä tuntuu.

Kirma: Eihän se ovis vielä tuossa vaiheessa välttämättä ole. Mulla ainakin vaihtelee koska se on. Ovis plussa tullut jopa kp9 ja viimeistään kp 14. Jatka vaan testaamista! Ja muista että voi myös olla että ovuloi vaikkei testissä näkyisikään.

Soja: Hauskaa provinssia ja pistähän vauvahaaveet jäähylle festejen ajaksi!

Me emme myöskään miehen kanssa osaa käsitellä tätä oikein hyvin, vaikka aiemmin on pystytty puhumaan kaikesta. Monet riidat jo aiheen tiimoilta ollut. Minä haluaisin asiasta puhua ja mies ahdistuu kun puhun niin paljon (vaikka en siis todellakaan puhu paljon). Nyt on ehkä vähän tilanne rauhoittunut kun testit on tehty ja kummastakaan ei löytynyt vikaa. Silti, mies ei vaan halua puhua tästä niin kuin minä ja sekös taas itseäni ahdistaa.

Rouva Pikkumyy: Tervetuloa :wave:

Oma huoleni on se että kun kaikki lähtee kesälaitumille ja palaa syksyllä asiaan niin kukas täällä pähkäilee mun kanssa koko kesän näitä vauvahuolia :(

veena :wave: , minä olen täällä sinun seurana! Minulla piinat jatkuu kesälomista huolimatta, tauot ei tule kuuloonkaan ;) . Vaihdellaan sitten vaikka kaksin kuulumisia.

rouva pikkumyy, moikka vaan! Sinun kuulumisiasi olen seuraillut paljon viime syksystä lähtien, että 'tuttu' olet.

Torstai 12.6.2008
image64%5B1%5D.gif

Uutterat yrittäjät

Tiinuli81................2 Puregon...........................kp 41/28-32
JJ-t...................................................................kp 33/?
soja................... ..syksyllä PAS........................kp 26/28
Anna1979.............2. clomit..............................kp 21/28
Taru82...................3 clomit..............................kp 21/?
Veena..............................................................kp 16/24-28
Orion.....................7. clomit..............................kp 13/28-32
Kirma.....................clomien jälkeinen luomu.....kp 13/n.30
Tähtisade..............Clohexali.............................kp 12/?
miranda-81...........clomit...................................kp 12/28-32
Rouva Pikkumyy....luget....................................kp6/30
Möhköfanttis.........syksyllä jatkuu.....................kp 5/33

Piinailijat
Dance2.gif

Tiinuli81 pp12
Taru82
anna1979

Onnekkaat
coe35%5B1%5D.gif

Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

Kiitos tervetulotoivotuksistanne veena ja kirma;=) :flower:

ja teistäkin olen toisia tavannut muissa pinoissa! :D

Maanantaita vaan odottelen, tai oikeastaan viiknloppua, hetken lepoa töistä siis.

Mitäs työtä teette , jos saapi kysellä vähän. Itse olen hoitoalalla, haavetyöni jo nuoresta tytöstä asti. :heart:
Mies toimii rakennusalalla.

Ja vauvan "teon" hankaluudesta oli ollut juttua, kyllä negat stressaa parisuhdetta. Varmaan vähän sama kaikilla? Mistä löytää uusi usko plussaamiseen aina kierron alussa...Vielä on löytynyt! :saint: :heart:

Onko tässä pinossa joku joka siis pistelee Pregnyliä? Maanantaina tiedän, sekö tulee meille ohjelmaan?

Heippa taas kaikille!

Ps varmaan kaikki käytätte ovulaatiotestejä tai digitestejä? Minulla ollut babyplussan ovistestit tässä kierrossa tulee olemaan vain clearbluen digitesteri. Yleensä se on ilmoittanut ovulaation kp 13 aikana, saa nähdä kuinka käy nyt? Silloinkohan se Pregnyl pistetään kun plussa oviksen suhteen?

Heissan

nyt ärsyttää :kieh: niinkun aavistelin, että ovis voi olla tulossa niin saattaa olla että niin kävi!! eilen lämmöt vielä 35.9-36.2 ja tänään 36.5. pupuiltu viimeksi puolitoista viikkoa sitten ja tossa tunti sitten, mahtaakohan riitää :/

osaako kukaan sanoa nouseeko ne lämmöt heti kun munis on irronnut, vai vasta hyvissä ajoin sen jälkeen??

voi kun tää tänpäiväinen pupuilu riittäis :saint: harmittaa kovasti, jos tosiaan kestää vielä kaksi viikkoa että vuoto alkaisi, saumaa siiheen plussaan ei taida olla :( ovis tasan kaksi viikkoa myöhässä ja oon perustellu sen sillä, että viimeksi ovisaikaan oli järkyttävä stressi töissä ja kotona, eikös sekin voi siirtää ovista..?

taas kauheet omanapa selitykset :ashamed: onko kellään kokemusta? ja mulla tosiaan clomit tässä kierrossa. niin ja minä en tauolle jää kesäksi myöskään!! kovasti yritetään, josko se luimuovis tulisi ja terot auttaisi!! :D me lähdetään nyt mökille, palaillaan viikonloppuna :wave:

soja kiva kuulla susta B) syksyllä sit jatketaan yhdessä IVF-hoitoa, ellei kesätauon aikana tapahdu ihmeitä sulle tai mulle =) Tää hätähousu tosiaan testas jo pp9 ja lauantai aamuna teen viellä varmistustestin... :/

miranda-81 Onnittelut komean kokoisesta follista =) nyt vaan tärppi onnea inssiin :)

Rouva Pikkumyy :flower: Tervetuloa :flower:

JJ-t sullahan jännäilyt vaan jatkuu :heart: :heart:

omia tuntemuksia...
menkkamainen olotila....jotenkin tuntuis et kohta täti kurvaa paikalle....huomisen jälkeen "virallinen" testi.....

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
osaako kukaan sanoa nouseeko ne lämmöt heti kun munis on irronnut, vai vasta hyvissä ajoin sen jälkeen??

Osaan sanoa. Vasta just viime kierrossa etsin kuumeisesti tietoa aiheesta ja löysinkin jostakin lääkäripalstalta tiedon, että aamulämmöt kohoaa noin vuorokausi ovulaation jälkeen. Eli ts. lämmönnousun jälkeen peli on menetetty ja kaikki voitava toivottavasti tehty.

mm77 :wave:
Kommentoin sinulle tänne, kun kyselit clomeista tuolla kuumeilupuolella.

Minä söin clomini vähän niinkuin omin päin.
Sain reseptin "varulta", jos raskaus ei luomuna ala tietyn ajan kuluessa. Mutta empä jaksanut ootella, aloitin ne heti. Sain ne just vahvistamaan omaa ovulaatiota, joka vielä silloin tuli normaalisti ja säännöllisesti. Seurantaultrassa en käynyt, eikä sitä edes pidetty niin tärkeänä, koska siis oma hormonitoiminta pelasi.
Tulosta ei tullut kolmessa kuukaudessa muuta, kuin että menkat muuttuivat niukiksi ja soitin klinikalle ja käskivät lopettaa ne heti, koska olivat luultavasti ohentaneet limakalvoa. Eli ohentumista voi tapahtua noinkin lyhyessä ajassa!
Nyt on menossa toinen luomukierto, ovista ei viimekuussa ollut eikä luultavasti nytkään. Eli en hyötynyt mitään: limakalvo oheni ja oma hormonitoiminta meni sekaisin.

Sinuna en kyllä malttaisi olla testaamatta clomeilla ainakin pari kiertoa...Ehtisitkö napsia pillerit vielä tähän kiertoon? Kun pääsisit ultraankin vielä ennen lomien alkamista. Sitä minä kyllä suosittelen, ultraamista siis. Epäilen, että itse kasvatin melko ryppään folleja, olin niin vietävän kipeä oviksen aikoihin ja ehken johtofolli jäi kokonaan puuttumaan. Olis ultraa tarvittu!
Nyt odottelen ensi viikon poliaikaa. Ja voi olla, että popsin ens kuussa ne purkkiin jääneet clomit... :whistle: tai kysyn ainakin mielipidettä siihen :saint:

Kerro sitten mihin tulokseen tulit!

Voi ei.. empä tiedä kyllä uskallanko ottaa riskiä :( mitä jos en saa enää ovulaatioita muuten kun lääkkeillä.. että sekin vähä toiminta mitä siellä pelaa niin sekottus/lakkais! Vaikka sitten taas toisaalta.. kun systeemit ei kuitenkaan näytä normaalikeinoinkaan toimivan niin ihan sama.. ja mistä tietää missä kohtaa se pahin/estävä vika on... Nyt ois kp3 joten tänäänhän ne ois pitäny alottaa, mutta taidan jänistää ja skipata ainakin tän kierron vielä, tai siis jatkaa pelkällä terolut-linjalla. Houkutus on kyllä suuri kokeilla ominpäin, mutta kai sitä pitäs vielä kysyä...varsinki ku mulla on jo ennestään yks ongelma se ohut limakalvo ja sitä ois hyvä saada päinvastoin paksuneen jollain. Onkohan kellekään käyny ikinä päinvastoin noilla..siis että oiskin tullu runsaammat menkat? Ei varmaan..!? plääh.. :laugh:

Perjantai 13.6.2008
image64%5B1%5D.gif

Uutterat yrittäjät

Tiinuli81................2 Puregon...........................kp 42/28-32
JJ-t...................................................................kp 34/?
soja................... ..syksyllä PAS........................kp 27/28
Anna1979.............2. clomit..............................kp 22/28
Taru82...................3 clomit..............................kp 22/?
Veena..............................................................kp 17/24-28
Orion.....................7. clomit..............................kp 14/28-32
Kirma.....................clomien jälkeinen luomu.....kp 14/n.30
Tähtisade..............Clohexali.............................kp 13/?
miranda-81...........clomit...................................kp 13/28-32
Rouva Pikkumyy....luget....................................kp7/30
Möhköfanttis.........syksyllä jatkuu.....................kp 6/33

Piinailijat
Dance2.gif

Tiinuli81 pp13
Taru82
anna1979

Onnekkaat
coe35%5B1%5D.gif

Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

:wave: moi kaikille,
tiinuli missä mennään??
muille voimia vauvan hankintaan, toivon että plussanneiden listaan tulisi valtavasti nimiä...
käyn joka päivä lukemassa teidän kuulumisia, mutta en osaa noihin lääkejuttuihin snaoa mitään, mie kun en niitä pystynyt syömään...
aurinkoisia kesäpäiviä ja hyviä hermoja teille... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kirma:
Perjantai 13.6.2008
image64%5B1%5D.gif

Uutterat yrittäjät

Tiinuli81................2 Puregon...........................kp 42/28-32
JJ-t...................................................................kp 34/?
soja................... ..syksyllä PAS........................kp 27/28
Anna1979.............2. clomit..............................kp 22/28
Taru82...................3 clomit..............................kp 22/?
Pupuvaimo...........Menopur..............................kp 10/31
Veena..............................................................kp 17/24-28
Orion.....................7. clomit..............................kp 14/28-32
Kirma.....................clomien jälkeinen luomu.....kp 14/n.30
Tähtisade..............Clohexali.............................kp 13/?
miranda-81...........clomit...................................kp 13/28-32
Rouva Pikkumyy....luget....................................kp7/30
Möhköfanttis.........syksyllä jatkuu.....................kp 6/33

Piinailijat
Dance2.gif

Tiinuli81 pp13
Taru82
anna1979

Onnekkaat
coe35%5B1%5D.gif

Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

Huomenia, minulla taitaa olla kp 9 tänään.

Minulle gyne myös sanoi, ettei määrää clomeja , koska saattavat ohentaa limakalvoa kohdussa. Itse pyysin, jos saisin nimittäin niitä.

Koska tiinuli testailee? :flower:

Onnea koko pinon ihmisille Plussiin myös raskaustesteissä!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Lauantai 13.6.2008

Uutterat yrittäjät

JJ-t...................................................................kp 35/?
soja................... ..syksyllä PAS........................kp 28/28
Anna1979.............2. clomit..............................kp 23/28
Taru82...................3 clomit..............................kp 23/?
Veena..............................................................kp 18/24-28
Orion.....................7. clomit..............................kp 15/28-32
Kirma.....................clomien jälkeinen luomu.....kp 15/n.30
Tähtisade..............Clohexali.............................kp 14/?
miranda-81...........clomit...................................kp 14/28-32
Pupuvaimo...........Menopur..............................kp 11/31
Rouva Pikkumyy....luget....................................kp9/30
Möhköfanttis.........syksyllä jatkuu.....................kp 7/33
Tiinuli81................syksyllä jatkuu IVF(?)...........kp -/-

Piinailijat
Taru82
anna1979

Onnekkaat
Caffee81 1.4
Mivi 7.5
Pikkuvadelma 8.5
jasminette 11.5
Heksamiina 30.5
Jennuli 9.6

Jeps eli negasin toistamiseen, ei se yllätys ollutkaan. Ei oikeastaan tunnu miltään, pp9 negasta olin surullinen mutta tää oli tosiaan jo tiedossa. Mieheni pettyi kyllä enemmän :ashamed: Syksyllä alkaa näillä näkymin IVF, tosin en ole varma että tehdäänkö siinä välissä yhtään ovulaatioinduktioita jos jonot on pitkät IVF-hoitoon. Lääkärille soittoaika 1.7 joten tarttee kysellä tarkemmin. Nyt siirryn takavasemmalle ja toivotan kaikille kivaa ja lämmintä kesää!!!!! :wave:

PS. käyn varmasti harvasenpäivä kommentoimassateidän muiden kuulumisia :) vaikka omat hoidot onkin tauolla!

-Tiinuli81-

omaa napaa nopeesti...

oltiin mökillä ja huomasinkin sitten jotain todella outoa torstai-iltana. oksetusta! tissit kipeytyi oikeen kunnolla. yöllä tunsin repimiskipua kolmeen otteeseen ja aamulla aivastaessa joka kerta repi :o tissit oli yön aikana kasvanut eli ne on nyt siis ihan täynnä ja kipeet joka paikasta. kahvi ei ole maistunut normaalisti ja edelleen välillä repii. testasin sitten äskön negan :/ mitäköhän helvettiä tää on??? ihan selkeitä raskausoireita, kp:t jo 35!! onko ovis sitten ollut myöhemmin kun luulin, vai oliko se tosiaan vasta keskiviikkona ja raskausoireet tulee heti??!! tuskin!!!

mä olin mökillä täysin varma että tulee plussa testiin, mutta sain tippua ja korkeelta :ashamed: pissa oli kyllä rakossa vaan reilu tunnin, testaan aamulla uudestaan ja jos nega niin en tiä mitä tässä ajatella!! odotan kyllä tätiä, mutta vaikee olla ajattelematta asiaa, kun kohdussa repii ja tissit kipuilee jatkuvasti, ei niihin voi edes hipasta :kieh:

..että tällästä täälä :headwall:

Yhteistyössä