Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:MendedHearts aloittaa akvarellimaalauksen![]()
Apua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass:MendedHearts aloittaa akvarellimaalauksen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Myrskyluodon Maija:Mä varmaan vaan kalastelen .... =)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ap vois harrastaa miekkalua![]()
varmaan ajelet sillä vanhalla fordilla kesäisin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Ford Prefect harrastaa maapallon tuijottelua avaruudesta käsin.
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:No eikö ole itsestään selvää, että Töllin Ruusa harrastaa moniosaisia aamiaisia, päivällisiä ja välipaloja ja kattaa kernaasti olutta ja pientä suolapalaa ystävilleen?
Myös hilpeät juhlat koko monihaaraisen suvun kanssa innostavat häntä.
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ap vois harrastaa miekkalua![]()
Argh vanha Fooordi... :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:No eikö ole itsestään selvää, että Töllin Ruusa harrastaa moniosaisia aamiaisia, päivällisiä ja välipaloja ja kattaa kernaasti olutta ja pientä suolapalaa ystävilleen?
Myös hilpeät juhlat koko monihaaraisen suvun kanssa innostavat häntä.
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ap vois harrastaa miekkalua![]()
http://www.direyse.com/images/productos/FORD%20SE.jpg
tämmösen näen mielessäni B)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Ap vois harrastaa miekkalua![]()
http://www.direyse.com/images/productos/FORD%20SE.jpg
tämmösen näen mielessäni B)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Lunatic harrastaa kuukävelyä :saint: .
Onpa kesänen harrastus!!![]()
"Mitä teit viime kesänä?"
-"Kävelin kuussa, kuten joka kesä."
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Smartass::wave: Mä haluun kans harrastaa! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:kerropas ap mitä tuo nikkisi sitten tarkoittaa. minä kun en oikeasti ymmärtänyt kuin sen varpusen. Tyhmä mikä tyhmä eikä ajantasalla =)
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Alkuperäinen kirjoittaja Smartass::wave: Mä haluun kans harrastaa! :wave:
Tv-visailut ovat lähellä sydäntäsi.
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:mä sit vissiin lauleskelen![]()