Kesäjuhlat & totaalisen ruma kipsi kädessä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kipsikäsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26546254]No luulen, että kipsikätiselle suodaan bolero.[/QUOTE]

Jos tämä olisikin siisti ja yksivärinen kipsi niin voisin laittaa lyhythihaisen mutta kun tämäon komeasti kolmivärinen ja niin järkyttävän ruma!!!

Eli valkoista tai vaaleaa boleroa ettimään :)

meinasin ehdottaa apteekista semmosta värikästä sidettä :D ne boleron hihat kun voi olla tiukkoja eikä mahu.

Jossai apteekissa tuli törmättyä semmosiin keltasiin,punasiin ja sinisiin liima? siteisiin et jos semmosella "päällystäis" sen kipsin ni ei ois ehkä niin susiruma? :ashamed:

meinasin ehdottaa apteekista semmosta värikästä sidettä :D ne boleron hihat kun voi olla tiukkoja eikä mahu.

Jossai apteekissa tuli törmättyä semmosiin keltasiin,punasiin ja sinisiin liima? siteisiin et jos semmosella "päällystäis" sen kipsin ni ei ois ehkä niin susiruma? :ashamed:

Muuten tollanen kivanvärinen liimaside vois olla ihan ok mutta kun tämä ontälänen irrotettava kipsi niin ei oikein voi laittaa tollasta käärettä päälle.

Jos ompelet vaikka jsotakin vanhasta puserosta siihen päällisen. Jos on joku sopivan triukka musta trikoo, niin siinä on hiha valmiina ja sitten yläosaan keksit jotakin.

[QUOTE="vieras";26546455]Jos ompelet vaikka jsotakin vanhasta puserosta siihen päällisen. Jos on joku sopivan triukka musta trikoo, niin siinä on hiha valmiina ja sitten yläosaan keksit jotakin.[/QUOTE]
Elise kipsi saisi näyttää edelleen kipsiltä, mutta ei olisi niin ruman värinen.

Mikä estää irrotettavan kipsin ympärille käärimästä sideharson tms. Ja toi suojan ompeleminen ihan jostain vanhasta vaatteesta tai muusta kankaasta on kans hyvä idea. Tai sit meet valittaan et kipsi painaa ja kun korjaavat niin painaa edelleen. ;) Saat uuden. :) Mulle vaihdettiin kuuden viikon aikana kolme kertaa kipsi kun ei ollut hyvä. Mulla tosin ei ollu irrotettava niin sitä oli hankalampi muokata.

[QUOTE="Mie";26546491]Mikä estää irrotettavan kipsin ympärille käärimästä sideharson tms. Ja toi suojan ompeleminen ihan jostain vanhasta vaatteesta tai muusta kankaasta on kans hyvä idea. Tai sit meet valittaan et kipsi painaa ja kun korjaavat niin painaa edelleen. ;) Saat uuden. :) Mulle vaihdettiin kuuden viikon aikana kolme kertaa kipsi kun ei ollut hyvä. Mulla tosin ei ollu irrotettava niin sitä oli hankalampi muokata.[/QUOTE]

Siis irrotettavassa kipsissä kiinnitystarrat ja tarrojen vastakappaleet niin ei tähän siististi ja sievästi saa päälle mitään käärittyä...

Tuo idea että ompelisi tähän päälle jotakin täytyy pistää korvan taakse.

Mulla on kyllä musta bolero jonka sain edellisen kipsin päälle mutta tuntuu että se on liian synkkä kesäjuhliin.

Peitä värikkyys ensin valkoisella sideharsolla kietomalla ja vedä sen päälle pätkä asuusi sointuvan väristä sukkahousua, kuviosukkahousua tai verkkosukkahousua :)

Huivi hartioille tai kantoliinaksi, ei varmaan kovinkaan monen boleron hihat ole niin suuria. Mutta miksi sitä kipisä pitää millään sen enempää peittää kun lopputulos saattaa olla aika kömpelö epämukavakin.

Yhteistyössä