Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samat ohjeet voimassa edelleen, paitsi ruokarajoituksissa sekä laku että salmiakki ois kielletty enemmissä määrin
Tervetuloa!Jos pääsis siihen Facebook-ryhmään myös!
7.6. / Albela / 38 / TYKS / 2
Eli saisinko viestiä Face-ryhmästä!Mulla myös paha olo ollut ja rinnat kipeänä ihan alusta asti.
Mä oon myös suunnitellut siirtyväni jossain kohtaa kokonaan salitreenistä uimiseen, kun salilla ei tunnu jaksavan... Sunnuntaiaamulla olin uimassa ja se tuntui tosi kivaltaTsemppiä @mimma] ja @mannamakaroni ja yritä nauttia lomasta kuitenkin!!
Sama huonovointisuus jatkuu täälläkin. Alkaa tämä väsymys ja paha olo näkyä töissäkin. Tänään pomo kysyi, että onko mulla kaikki OK kun olen näyttänyt niin väsyneeltä viime aikoina.. Laitoin syysväsymyksen piikkiin. Olen kyllä ihan otettu, että hän jaksoi huolehtia minusta ja kysyi. Hän ei nimittäin koskaan aikaisemmin ole kysynyt, vaikka toisinaan stressitasot on olleet todella korkealla. Nyt ilmeisesti naamasta näkyy hyvin selkeästi jotain. Vähän teki mieli kertoa mistä on oikeasti kyse, mutta ei vielä ole sen aika.
Kävin tänään pitkästä aikaa uimassa, ja arvatkaas! Vedessä oleminen ja rauhallinen uiminen helpotti tosi paljon oloon! Tunnin polskimaan jälkeen olo oli ihan erilainen kuin päivällä ja mielikin virkistyi tosi paljon. Suosittelen kokeilemaan! Meikällä alkoi nyt ainakin uintikausi!![]()
Ite ekassa raskaudessa puuskutin salilla eikä meinannut jaksaa. Loppua kohti helpotti koko ajan ja synnytyksen jälkeen olinkin paremmassa aerobisessa kunnossa kun koskaanMä oon myös suunnitellut siirtyväni jossain kohtaa kokonaan salitreenistä uimiseen, kun salilla ei tunnu jaksavan... Sunnuntaiaamulla olin uimassa ja se tuntui tosi kivalta![]()