lumihiutale mulla oli sama toi neuvolaleku et voi oottaa seuraavaa kontrollia ihan hyvin, mulla ois menny sinne puoliväliin raskautta tjn et ei todellakaan voi oottaa! tsh jos jatkaa van nousuaan ni siinähän sit ollaan. hyvä ku ite tiedetää enempi ja osataa pitää puolemme. toivotaan et saadaan molemmat annostus äkkiä kohilleen
tinsku mäki luulen et sun miehelles on tullu nyt paniikki et omat menot jää ku vauva tulee ja yrittää nyt mennä tulevanki eestä. yleensä noi menohalut sitte hiipuu kun vauva tulee vaikka aina niin ei ikävä kyllä käykkään. onko sun miehes minkä ikänen? ja meinaatteko muuttaa yhteen virallisesti ennen vauvan syntymää? toi alko on muutes yks isoimpia riidanaiheuttajia parisuhteessa, varsinkin jos toinen ottaa ja toinen ei. mut asioilla on tapana järjestyä joten tsemppiä!
kurkkunaamio mites se baby belt vai mikä se lisä olikaan mikä tulee housuihin? sehän on hyvä just tässä alkuvaiheessa kun omat housut alkaa kinnaa mut äitiyshousut vielä liian isot.
sannikki mä myös nukun tosi huonosti, selkä vihottelee heti jos nukun pitempään mahallaan ja siihen herään ja kylellään en oikeen tykkää nukkua. no kohtahan ei oo vaihtoehtoja...
mmilia tarkotat ilmeisesti audit-testiä? mulla nostaa menneisyys niitä pisteitä vaikka nykyään en juo ollenkaan. vähän hölmöä kaivella jotain melkeen 10 vuotta vanhoja juttuja

no mulla onneks neukkutäti tietää taustat joten ei siihen testiin juurikaan puuttunu. normaaliksi kuitenki pisteet jäi.
huomenna ois vanhemman pojan nielurisaleikkaus, puol kasi pitää olla jo koksissa. saa nähä lentääkö laatta vai. aamut menee ihan ok ku saan herätä pikkuhiljaa eikä tarvi lähtee mihinkään. eilen käytiin rossossa syömässä ja hölmönä menin vielä jäätelöä ottamaan jälkkäriks ja se oli ihan liikaa :x kauhee kankkusolo oli koko illan eikä fiilistä parantanu yhtään mein vuokraama leffa, frozen, hyi stana! :x
äsken ku makasin mahallaan ni tuntu kuplintaa, vauva se siellä möhkii :heart: ti np-ultra, jännittää...
jessi ja pikkuj 11+1