Lauwra, toivottavasti saat lantion kuvauksen ilman suurempaa taistelua. Jännä nähdä, ehdotetaanko täällä sellaista ollenkaan, kun mun taustat on tiedossa (synnytyspelko siis). Ei munkaan pää kestäisi, jos tässä pitäisi yli lasketun ajan mennä. Nyt yritän uskotella itselleni, että 3 viikon päästä vauva on turvallisesti maailmassa, mutta mistäpä näitä tietää. Sype-kätilöhän lupaili käynnistystä tai sektiota viikoille 38+, mutta lääkäri sen lopullisen päätöksen kuitenkin tekee.
Syli84, kun saisi sen mielen rauhalliseksi

osaisi vaan ottaa rennosti nyt ensialkuun sinne synnytystapa-arvioon saakka ja siitä sitten päivän kerrallaan. Kun on hermoilija, niin on hermoilija

viimeksi se sektiopäätös toi mielenrauhaa, mutta kyllähän sitäkin silti jännitti ja pelkäsi etukäteen. Muistan kyllä sektion jälkeen todenneeni, että voisin synnyttää toisenkin sektiolla, eikä varmasti edes hermostuttaisi niin paljon kuin ensimmäisellä kerralla. Mutta tässä sitä ollaan pähkäilemässä
Kuusama, mä luulin, että jotain valtavan isoja koiria

tuo, mistä itse mainitsin, painiikin sitten ihan eri sarjassa melkein 80 kilollaan

sellainen ja pieni lapsi ei ole kivoin mahdollinen yhdistelmä, kun vaikka koira on kiltti, niin se on niin valtava iso, että pieni lapsi jää helposti jalkoihin.
Me käytiin tänään ostamassa pari tuttia ja tuttipullon tuttia, sekä liivinsuojia. Vaipat, korvikkeet ja siteet jälkivuotoa ajatellen jäi vielä ostamatta. Mies kyllä selviytyy vaipoista ja korvikkeista, jos vauva pääsee yllättämään. Sidekaupoille on lähetettävä äiti

kyllä me ostettiin ihan tavallisia 0-6kk tutteja. Ei ne nyt niin valtavan isoja lopulta ole, kun meidän superpieni esikoinenkin niiden kanssa aikanaan pärjäsi
Sairaalakassiin meinasin pakata ihan vaan hygieniatarvikkeet, kirjan, herkkuja ja kännykän latureineen. Kotiin voin lähteä samoissa vaatteissa, missä sairaalaan menenkin (paitsi tietysti jos lapsivedet menisikin matkalla sairaalaan) ja vauvan kotiutumisvaatteet pakkaan valmiiksi, mutta mies saa tuoda ne sitten, kun päästään kotiin. Edelleen varaudutaan siihen, että vauva joutuu vauvateholle ja on sairaalassa sen viikon verran... Kun niin oli viimeksikin. Myös tytölle meinasin jonkun pienen yllärin laittaa sairaalakassiin, kun tulee meitä katsomaan

viime kerralla mulla oli mukana hirveästi kaikkea turhaa, mikä vei vaan turhaa tilaa, kun ei tullutkaan käytettyä. Nyt yritän olla järkevämpi ja jättää mm. omat sukat ja olohousut kotiin, kun viimeksikin jäi käyttämättä

enhän mä sektion jälkeen taipunut omia sukkia pukemaan, kun ovat vähän tiukempia kuin ne sairaalan lörpöt

osaa mieskin mulle sitten tuoda sellaista, mitä huomaankin tarvitsevani. Meiltä on sairaalaan n. 10 minuutin ajomatka, joten ei ongelmaa senkään puolesta
Nyt kaivaudun kirjan kanssa peiton alle. Tälläinen villi lauantai-ilta tiedossa