Kesäkuva pinoa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Vaikka tässä kesäisiä päiviä ei ole ollut kuin yhdellä kädellä laskettuna mutta silti. Olisi kiva nähdä kesän otoksia! :D

ja jos ei tälle kesää ole, niin sitä kesää odotellessa vaikka viime vuotisia :flower:

*itse siirtelee kamerasta juuri kuvia, eli hetken päästä laitan*

1704705.jpg

Tässä molemmat uimatouhuissaan

Tässä pienempi syö lihapullaa jääteötikun nokasta :D Viime viikon helteillä otettu kuva

Ja piru vie esikoisesta otettuja kuvia onkin sitten enemmän isän kamerassa
:/

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Tässä molemmat uimatouhuissaan

Tässä pienempi syö lihapullaa jääteötikun nokasta :D Viime viikon helteillä otettu kuva

Ja piru vie esikoisesta otettuja kuvia onkin sitten enemmän isän kamerassa
:/

Hei, mistä ootte ton kärpässieni altaan saanu? Pongasin sellasen eilen jostain vuoden vanhasta lehdestä ja ihastuin täysin? Onkohan jossain vielä?

Oi ku herkun näköinen!!
Esikoinen eilen just kysyikin että saako sitten sitä tivolikarkkia :D
Sanoin että viikonloppuna tulee tivoli niin pääsee sinne

Tivolikarkkia, ihana. :heart: :D
Mä napsin tosta pojan omasta, ei sitä paljoa voi kerralla caikka hyvää onkin.. :p
Tuo komeus on muumimaailmasta. :)

Kapteeni harrastaa ilmeisesti valokuvausta?
Aivan upeita kuvia!

Itse oon aina tykännyt valokuvien otosta, kamera vain on niin onneton että ei sillä viitsi alkaa oikeasti mitään kuvaamaan.

Aivan upeita kuvia!

Itse oon aina tykänynt valokuvien otosta, kamera vain on niin onneton että ei sillä viitsi alkaa oikeasti mitään kuvaamaan.

just vaihdoin järkkäriin..
nuo siis vanhalla vielä.
pitäis laittaa ulkonen kovo kiinni niin vois julkasta parhaita kuvia..
:D

Kivoja kuvia :) . Mä haluan uuden näpyttelykameran, vanha on jo ihan susi, sitä kehtaa mukanakaan kantaa :( . Ja miehen oli ihan välttämättä sitten ostettava tosihienojatarpeellinenjakätevä järjestelmädigikamera. Sitä onkin kätevä kuljettaa mukana, kaivaa kassista ja koota putkia. Siinä on kuvattavat jo kaukana kun kamera olisi valmis |O !

Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
Aivan upeita kuvia!

Itse oon aina tykänynt valokuvien otosta, kamera vain on niin onneton että ei sillä viitsi alkaa oikeasti mitään kuvaamaan.

just vaihdoin järkkäriin..
nuo siis vanhalla vielä.
pitäis laittaa ulkonen kovo kiinni niin vois julkasta parhaita kuvia..
:D

minkäslaista suosittelet? ja en siis oo hakemassa digijärkkäriä vaan ihan tavallista filmivehjettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sagwa:
Kivoja kuvia :) . Mä haluan uuden näpyttelykameran, vanha on jo ihan susi, sitä kehtaa mukanakaan kantaa :( . Ja miehen oli ihan välttämättä sitten ostettava tosihienojatarpeellinenjakätevä järjestelmädigikamera. Sitä onkin kätevä kuljettaa mukana, kaivaa kassista ja koota putkia. Siinä on kuvattavat jo kaukana kun kamera olisi valmis |O !

:kieh:
mulla sopiva putki valmiina kiinni ja kamera kaulalla..
eipä tuo mun vanha nyt niin paljoa pienempi ollut kantaa..
http://i.pricerunner.com/prod/9_6_6_4_352311s/Canon_PowerShot_S2_IS.jpeg

Yhteistyössä