Kesälomareissulle Tukholmaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti...

Vieras
ollaan lähdössä kesälomareissuun Tukholmaan heinäkuussa, aamulaivalla Turusta ja yhdeksi yöksi skandic hasselbackeniin, iltalaivalla takaisin. Onko tuo hotelli millainen? siksi otin sen kun lähellä djurgårdenia. Ja onko ollut hytti aamulaivalla? meille on varattu a-hytti, mutta mietin että pärjätään varmaan c-hytilläkin. Tulomatkalle ei ollut kuin B-hytti. Millainen on Silja linen Galaxy ja onko lapsille ohjelmaa?

Ei mielestäni minkään arvoinen matka mutta toiset ne jaksaa höpöttää kaikenlaisilla riiuureissuilla.

Aloittaja ei tainnut kysyä, että pitäisitkö itse matkasta. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, onko pakko kommentoida? Mikä ihmisiä riivaa kun pitää koko ajan olla toisia nälvimässä? Onko se joku epätoivoinen yritys ylentää itseään alentamalla muita? Ei ole mielestäni merkki terveestä itsetunnosta.

[QUOTE="vieras";26344225]Aloittaja ei tainnut kysyä, että pitäisitkö itse matkasta. Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa, onko pakko kommentoida? Mikä ihmisiä riivaa kun pitää koko ajan olla toisia nälvimässä? Onko se joku epätoivoinen yritys ylentää itseään alentamalla muita? Ei ole mielestäni merkki terveestä itsetunnosta.[/QUOTE]

Missä se sinun haukku tai kehu matkasta on? Minä kerroin oman kokemukseni ja se sopii tähän hyvin, sinun taas ei kun et käsittele aihetta millään muotoa.
Onko sinulla tapana muutenkin hyppiä aiheesta toiseen kun toiset puhuu vaikkapa kahvin hinnasta, sinä alat siihen selittään omasta pyörämatkastasi.

scandicit ovat sellaisia perusketjuhotelleja. Eivät ystävällisyydellään loista. Mutta kiva tuo hotelli on puitteiltaan.

Siljan kesäohjelman näet heidän nettisivuiltaan.

Yhteistyössä