Kesälomasta ja menojen suunnittelusta turinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiken takana on nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaiken takana on nainen

Vieras
Mies antoi tehtäväkseni valita paikan(t) missä lomalla kävisimme. Toista viikkoa olen netissä surffaillut ja tutkinut huvipuistoja missä viihtyisi 4 vuotias poika ja 2 vuotias tyttö. Poika hirveän arka kaikille vempaimille.

Nyt Powerpark houkuttelisi koska on meille tuntematon paikka ja olen siitä paljon kehuja täältä lukenut.
Puuhamaa jäi ihan avoimeksi, onko pienille kiva paikka vai arkajalalle liian rajuja vempaimia???
Zoolandaiaa myös kehuttu, mutta mistä majoitus? :|

Ja viimeisenä kiinnitin huomion majoitusten hintoihin. Kallista pelkkä nukkuminen plus bensat, ruoat, pääsyliput ym. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiken takana on nainen:
Mies antoi tehtäväkseni valita paikan(t) missä lomalla kävisimme. Toista viikkoa olen netissä surffaillut ja tutkinut huvipuistoja missä viihtyisi 4 vuotias poika ja 2 vuotias tyttö. Poika hirveän arka kaikille vempaimille.

Nyt Powerpark houkuttelisi koska on meille tuntematon paikka ja olen siitä paljon kehuja täältä lukenut.
Puuhamaa jäi ihan avoimeksi, onko pienille kiva paikka vai arkajalalle liian rajuja vempaimia???
Zoolandaiaa myös kehuttu, mutta mistä majoitus? :|

Ja viimeisenä kiinnitin huomion majoitusten hintoihin. Kallista pelkkä nukkuminen plus bensat, ruoat, pääsyliput ym. :|

En ole Powerparkissa käynyt, mutta jotenkin sellainen mielikuva ettei paljoa ihan pienille.

Puuhamaassa ei niinkään hirveesti vempaimia vaan paljon puuhattavaa. Onhan siellä myös jokunen vempain.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Noin pienille zoolandia on mahtava paikka ja yhdistätte siihen vielä muumimaailman =) eli zoolandia ja yöksi naantaliin =)

Sitten tuo voisi olla hyvä idis, ilman Muumimaailmaa joka oli viime kesänä pettymys.

oho! mä olen yllättynyt näistä muumimaailmaan pettyneistä :o mä en ole ikinä nähnyt siellä pettynyttä tai pahantuulista lasta :o mutta ymmärrän kyllä, eli miten ois turun seikkailupuisto ja vaikka kylpylä caribia ja sitten vaikka vielä kesäteatteriliput pekka töpöhäntään vartiovuorella? =)

Puuhamaa on kyllä tuonikäiselle myös ihan hyvä paikka, eli siellä on paljon sellaista oma aloitteista tekemistä alkaen hiekkalaatikosta, hyviä myös varmasti veneiden uittaminen ja polkupyörillä (kolmipyörillä) ajettava kaupunki. On trampoliineja, pomppulinnoja ja aluksia, joilla pääsee vesille vanhemman kanssa, keinuja, karuselleja, juna.

Powerpark kuulostaa kyllä paikalta, johon en noin pienten kanssa menisi. Zoolandia voisi olla ihan ok. Kannattaa etsiä majoitusta tosiaan kunkin paikkakunnan kotisivuilta, esim. leirintäalueella on nykyään jo ihan mukavia mökkejäkin. Ja Naantalissa kivoja villoja.

pikkusisko ja serkkulikat kehuneet powerparkia, koska ovat semmosia "hurjapäitä" jotka pari vuotta sitten olivat liian lyhyitä särkänniemen laitteisiin... mut sitä en sit tie kuinka hurjia ne laitteet on, ku noi meni jokaiseen mis vaan pääs itteäs riekuttaa ympäriämpäri.

Zoolandiaa voin kehua entisenä työntekijänä :) hyvä pienille lapsille, siellä on eläinten lisäksi liikennepuisto missä lempeitä "laitteita" eli pieni lentokone, minijuna, sähköautoja, leppiskaruselli. veteen pääsee lotraamaan, benji-hyppy pomppuvaljaat. mönkijärataa isommille, pelitalo. Sateen varalta sisäleikkejä monitoimitalossa. Majoitus Zoohostelissa, ravintolan yläpuolella kymmenisen huonetta, ihan siistejä ja siivotaan päivittäin (nimim mankeloinut jokusen kerran..) ehkä pieniä normiperheelle mutta kaksikin huonetta on mahd yhdistää... Liedon asemalla myös matkailumajoitus.. 2km päässä landiasta..

tosin varoituksen sanana, tuli mieleen, jos teiän poitsu on aran oloinen ja haluaa äitin tai isin laitteeseen mukaan, ni turha luulo... sääntö oli että ei aikuisia, vaikka välillä olis aikuinen ollu pienempi ku lapsi.. mutta hyvin tuli kerran kyyditettyä 2v tyttöä yksinään laitteessa :)

Yhteistyössä