Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä meinasin myös tänään tilailla vaaville jotain vaatetta:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:täällä vaivaa taas ummetus. olen niin valmis synnyttää kun tuntuu että olen jo sitä tehny puol vuotta. :kieh: ihan kauheeta. juon tarpeeks juu ja syön kuituja...mun maha vaan on semmonen. tai en ehkä sitten juokaan niin paljon kuin luulen..jossain kyllä luin että nestettä tarvis enemmän kuin koskaan näillä viikoilla ja eteenpäin. taidan marssia huomenna apteekkiin hakee helpotusta.:kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Mites HelloShitty sun vaunu-asiat etenee ?
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Heipparallaa ja huomenta! Syöks kukaan niitä raskausajan multitabs monivitskuja? Näin niitä eilen ystävällä hyllyssä, mutta hän ei ole muistanut vielä aloittaa
Ajattelin, pitäiskö itsellekin ostaa. Entäpä joutuuko kukaan syömään rauta tabletteja?
Heidi & Ylläri muru 21+3 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Mä meinasin myös tänään tilailla vaaville jotain vaatetta:heart:
mistä? tahtoo kans shoppailla! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Ostatteko uutena vai käytettynä muuten tavarat vauvalle nyt?![]()
Heidi & Yllärimuru 21+3 :heart: