H
HelloShitty
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:TÄNÄÄN TULI 12 VIIKKOA TÄYTEEN!!!!!!!!!
onnea maagisen rajan rikkomisesta! :flower: :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:TÄNÄÄN TULI 12 VIIKKOA TÄYTEEN!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:c81, miten sulla oli kun vuoteli pitkin raskautta, saitko saikkua sen takia? Kun mua vähän epäilyttää, et jos tää nyt sit ei lopukaan tää vuotelu, ja jos se esim rasituksessa / jotain raskaampaa nostaessa alkaa aina vuotaa, niin mitenhän mä sit noiden hoitolasten kans pärjään...?Mullon kuitenkin ryhmässä vielä vaippaikäisiä, jotka on nosteltavissa ja puettavissa lähes täysin...
Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:Hitto, mulla on ruvennu koskemaan oikeen puolen kankkuun, varmaan jo viikon juilinu.. Mikähän hemmetti siinä on.. Menikö siel joku jänne tai jotain, tietääkö kukaan? Inhottavaa kun ei saa ees venytettyä mitenkään siitä kohi, ei auta ku kärsiä..
Alkuperäinen kirjoittaja c81:Alkuperäinen kirjoittaja MiNiMaM:Hitto, mulla on ruvennu koskemaan oikeen puolen kankkuun, varmaan jo viikon juilinu.. Mikähän hemmetti siinä on.. Menikö siel joku jänne tai jotain, tietääkö kukaan? Inhottavaa kun ei saa ees venytettyä mitenkään siitä kohi, ei auta ku kärsiä..
Kuulostaa issiakselta, vei mut viimeksi saikulle 3kk ennen äippälomaa. Mulla autto vesijuoksu! Toivottavasti pian helpottaa
:heart: