H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Talvis onnea!:flower:
Mä oon niin kypsä jo |O Mä oon vaan itkeny koko päivän ku en jaksa enää ku en pysty edes nukkumaan ja koko ajan sattuu johonki ja vituttaa ja itkettää ja väsyttäää |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:Talvis onnea!:flower:
Mä oon niin kypsä jo |O Mä oon vaan itkeny koko päivän ku en jaksa enää ku en pysty edes nukkumaan ja koko ajan sattuu johonki ja vituttaa ja itkettää ja väsyttäää |O :headwall:
:hug:
tätä oloa kun sais laitettua purkkiin. arvaa vaan oisko 100% varma ehkäisy! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Huomenna käynnistykseen, palailen myöhemmin :wave:
Ls ja 39+0 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:onnea halinalle :flower:
tulinpa illan kuluksi vielä pikaisesti ilmoittamaan, että minusta tuli tänään rouva :heart: käytiin miehen kanssa maistraatissa toteamassa tahtomme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Levoton Strutsi:Huomenna käynnistykseen, palailen myöhemmin :wave:
Ls ja 39+0 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Tsemppiä kaikille jotka tänään nyytinhakureissussa!!! :flower:
Minä täälä makoilen soffalla ja surffailen. Miehen palkkaamat ikkunanpesijät ahkeroi ja mä tunnen itseni kuningattareksi :heart: :ashamed:
Raffel ja Papsi 38+0 :heart: