Kesän ihanimmat? (lastenvaateturhis)

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Linkitystä peliin, mikä sinusta on kiva kesävaate muksulle ? En ole hirvittävästi itse selannut nettikauppojen valikoimia, kun kesäksi on jo kamalasti vaatetta pojalle, mutta kohta pitää alkaa valmistautua aleen ja ensi kesän vaatteisiin :D

Itse bongailin näitä paitoja, mutta shortsivalikoima tuntuu olevan ihan aneeminen:
product_thumb.php

Style-12-125-04%5B1%5D.jpg

img_5752_1103_4ab.jpg

img_5758_1103_927.jpg

• Tykkää
Reactions: KiviäkinKiinnostaa
No niin, pitikin kuvat laittaa, täällä yks 5v kinuaa nyt tuota norsupaitaa itselleen :D lähinnä meillä on isoveljien vanhoja ja kirpparilta ostettuja. Eli siistejä ja ihan kivoja, mutta ei mitenkään sävy sävyyn tai merkkiin valkattuja ;)

[QUOTE="vieras";23876804]No niin, pitikin kuvat laittaa, täällä yks 5v kinuaa nyt tuota norsupaitaa itselleen :D lähinnä meillä on isoveljien vanhoja ja kirpparilta ostettuja. Eli siistejä ja ihan kivoja, mutta ei mitenkään sävy sävyyn tai merkkiin valkattuja ;)[/QUOTE]

Sorry :D

Meidän 5vee haluaisi tämän - vaatii kyllä roimaa alea, ennenkuin ostan.

1102%20Rollo%20flying.jpg

Mä just katselin jotain lipfishin hirvipaitaa ja harmittelin, että ei tuota ole enää meidän kokoa...

Nyt selasin nettiä ja tuntuu että nettikaupoissa on 30 eri t-paitaa ja 5 eri shortsia vaihtoehtoina. Eikö todellakaan muu kuin minä, osta shortseja lapselle kesäksi? Villervallalla oli limeä ja turkoosia, niitä täytyy varmaan alesta hamstrata, jos on jäljellä. Farkkushortsejakaan ei netissä näy. Vai onko kaikki menneet jo?

Viimeksi muokattu:
Ne Villervallan shortsit on kyllä ihanat. Farkkushortsit teen monesti itse jostain alefarkuista. Ostin KappAhlista 5 euron farkkuja ja tuunasin niistä shortseja. Osaan jätin sellaset hapsulahkeet ja osan ompelin lahkeista siistiksi.

Mun makuun olivat vain nuo viestin 5 yksiväriset paidat joissa nuo eläinhahmot päälleommeltuina. Retrokuosit ovat ihan kauheita, tosi vaikea löytää jotain mun silmään kivaa vaatetta tuolle pojalle. Tytöille on sentään enemmän valikoimaa.

Sama ongelma sukupolvesta toiseen: Kun mä synnyin, nuo karmeat kuosit olivat muodissa ja äiti etsi hiki hatussa mulle jotain muuta vaatetta (ja pöäätyi sitten ompelemaan vaatteeni itse) ja nyt kun mulla on lapsia, niin johan pitää olla juuri tuo vaihe muodissa taas. Ärrinmurri. Ja mä en osaa edes ommella itse...

[QUOTE="pöh";23877028]
Sama ongelma sukupolvesta toiseen: Kun mä synnyin, nuo karmeat kuosit olivat muodissa ja äiti etsi hiki hatussa mulle jotain muuta vaatetta (ja pöäätyi sitten ompelemaan vaatteeni itse) ja nyt kun mulla on lapsia, niin johan pitää olla juuri tuo vaihe muodissa taas. Ärrinmurri. Ja mä en osaa edes ommella itse...[/QUOTE]

Mua taas etoo, että naistenvaatteissa 80-luku nostaa päätään tai on jo pitkään nostanut. Se näkyy minusta laukuissa, tunikoissa, jne. Mun kouluaikojen kanvasvöitäkin näin jossain välissä. Yöks.

Onneksi kaupoissa on paljon muitakin kuin retroja. Raitaa, yksiväristä, jne. Esim popin kuosit ei oikein iske muutekin kuin esim juuri raidan suhteen.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja pytkylä;23877241:
jahas meni muokkaukseksi en osannut kuvia laittaa joten laitan linkit sivuille tähän:
MIKKO / ALFONS t-paita. Punainen. 86-128cm. / MIKKO MALLIKAS / ALFONS
JNYDesign kes
Duns lastenvaatteet ihastuttavat kuvioillaan
Peppi Pitk

Nuo kolme tpaitaa ja shortsit on meille tilattu nyt, lisää pitää vielä tilata, tuo Kameleontin apina paita ja sitten sen musta ajoneuvot paita on myös listalla. Tytölle sitten mekkoja!

Mäkin suoraan kaupasta ne linkkaan, mutta muokkaa viestiäsi, sillä tuo ei nyt näy

Muoks. Nyt näkyy!

Shortseissa on kyllä surkea valikoima. Tyttö on 92cm ja yhdet trikoovyötäröiset farkkushortsit H&M:n vauvapuolelta ostin, ne mahtuu hänelle tämän kesän. Leggingseissäkin värimaailma on kamalan vaalea, valkoista, haaleanvaaleanpunaista, vaaleansinistä... Missä on lime, nurmenvihreä, kirkkaankeltainen, pinkki, koralli, turkoosi, petrooli, oranssi? Jotkut valkoiset leggingsit ovat nuhruisen näköiset ennen kuin päästään portista ulos...

Lindexillä näin tosi kivat limet shortsit, mutta ei ollut kuin yhdet ja ihan väärän kokoiset :( Ite en viitsis shortseista maksaa yli kymppiä ainakaan, joten useimmiten ostelen H&M ja Lindexin shortseja. Nyt on pojille keltaiset college-shortsit, oranssit ja turkoosit canvas-shortsit H&Mltä, sitten viime vuotisia Maxomorran shortseja oranssina ja ruskeana, Kameleontin punaiset ja vihreät shortsit (tarjouksista).

Noista linkitetyistä juuri tuli postissa tuo Kameleontin leijona bodyna, ihana on :) Muuten en ole törmännyt hirveästi sellaisiin 'pakko saada' juttuihin :D Retroista en enää niin välitä, mutta tuo leijona silti iski!

Yhteistyössä