kesän kuulumisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aada

Jäsen
25.10.2004
439
0
16
yritin keksiä jotain aihetta kun tuntuu että tällä palstalla on aika hiljaista. Varmasti monet eivät käy usein täälä ja istu koneella, niinkuin en minäkään . Tekemistä riittää vaikka kuinka?
Tänä kesänä olen nauttinut suunnattomasti kaikesta, ehkä tämä osa-aikalisä alkaa " purra" ja tunnen olevani virkistynyt ja levännyt.
Lapset nauttivat siitä että olen paljon kotona. Elokuussa lähtee nuorinkin jo esikouluun ja minulla osa-aikalisä jatkuu ensivuoden helmikuuhun asti. Olen aina kaksi viikkoa töissä ja kaksi vapaalla ja näin minulla on pitkiin aikoihin syksyllä sitä omaa aikaa kun lapset ovat koulussa päivällä. Se oma aika kuluu lähinnä lenkkeilyyn josta nautin tuolla luonnossa.
Miehellä alkaa loma heinäkuun puolessa välissä. Lapsia viemme jonnekkin, se on vielä avoin minne. Mitä kuuluu teidän muiden kesään? vietättekö myös kahden keskistä lomaa?
Nautitaan kesästä ja kerätään voimia taas syksyyn ja talveen. B) :)

=) Melkein kahdenkeskistä lomaa vietämme, 9kk vesseli on seuranamme. Isommat lapset lomailevat koko kuukauden sukulaisten ilona :flower:
Äiti nauttii melkein lapsettomasta kuukaudesta =) =) =)

Meillä riittää säpinää koululaisten ollessa tässä kesälomalla ja kolmikuukautinen pikkuisemme vaatii kovasti huomiota ja hoivaa. Korvatulehdus riivaa ja maitoallergiatutkimukset meneillään. :flower: Silloin tällöin tulee täällä piiphdettua,mutta aiheet ovat olleet samoja vanhoja. Keksitäänpä jotain uutta =) .

Hei,

Miten sait sovittua työnantajan kanssa osa-aikalisästä? Ja saatiinko tilallesi sijainen tekemään työt silloin kun sinä olet lomalla?

t:nimimerkki erittäin kiinnostunut tuollaisesta ratkaisusta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 22:23 Marianne kirjoitti:
Hei,

Miten sait sovittua työnantajan kanssa osa-aikalisästä? Ja saatiinko tilallesi sijainen tekemään työt silloin kun sinä olet lomalla?

t:nimimerkki erittäin kiinnostunut tuollaisesta ratkaisusta.

olen kunnallisella alalla töissä ja sijainen oli aika vaikea löytää, siis sopivaa tekijää, terveyskeskukseen nyt ei voi ottaa ketä hyvänsä..
sijaisen pitää olla täysin työttömänä 5kk jotta hänet voidaan ottaa sijaiseksi.. Meillä tk:ssa on tämä osa-aikalisä hyvin suosittua ja työnantaja hyvin myötämielinen tälle. Itse otin heti vuoden tätä osa-aikalisää, sen jälkeen on oltava taas vuosi töissä niin saa hakea taas sitä. Katunut en ole päivääkään tätä ratkaisua vaikka se taloutta koitteleekin. Nautin elämästä ja perheestä! On muutakin työ ja raha! :)

Yhteistyössä