kesäpanetus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nainen47
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nainen47

Vieras
Kuka tunnustaa? eli että näin kesällä panettaa/naitattaa enempi ku muulloin? Mulla ainakin kauhee naitatus ja kiima koko ajan päällä...Olen nelikymppinen nainen....

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen47:
Kuka tunnustaa? eli että näin kesällä panettaa/naitattaa enempi ku muulloin? Mulla ainakin kauhee naitatus ja kiima koko ajan päällä...Olen nelikymppinen nainen....

No saatkos panetusta kiimaasi?

Mua panettaa ihan koko ajan, kesät talvet pörriä kutittaa ja tekee mieli ihanaa,kovaa mulkkua! Onneksi eilen sain ja kunnolla....hiki tuli mutta ei haitannut menoa....nyt tyydytetty, raukea olo....Ehkä myös tänäänkin...nam nam...Nautinnollista sexyä ja kuumaa kesää kaikille!

Hei, panettaa mielessä koko ajan mutta en tiedä mistä saisi. Kävelen iltaisin puistojen reunoilla ja katselen mutta en haluaisi näyttää tyrkyllä olevalta. Olen kiinnostunut myös katselemaan mitä puistoissa tapahtuu... ja siellä myös tapahtuu.
Olen yleensä pukeutunut pitkään ylhäältä asti raottuvaan hameeseen jota voi mielensä mukaan säädellä ja pieneen toppiin vaikka olen jo nelikymppinen.
Sitten nähtyäni ja kuultuani tarpeeksi menen kotiin ja otan dildon sänkyyni.
Olen aina pukeutunut vähän niin ja niin vapaa-aikoina ja mulla on vähän näyttämisen tarvetta. Suuri toive olisi istua puistonpenkillä jossa vastapäätä istuisi joku mies ja voisin hipelöidä itseäni erittäin huomaamattomasti, niin ettei tämä mies ole edes varma mitä tapahtuu...

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen47:

Kesäpanetus on kovaa, aina kun aurinko paistaa, missä vaan törmäisi samanhenkiseen naiseen, mieluummin varattuun, niin ei tartu kiinni....kumpikaan.

Siitä se varmaankin johtuu kun aurinko paistaa, vaatteet vähenee ja sitten muna kovenee:)
Mökillä auringossa muutaman päivän melkein nakuna ja välillä aivan nakuna ollessa saan sellaista latausta, että kun pistäytyy välillä kaupungissa ostoksilla, tekee ihan kipeää kun kesähameita kulkee hyllyjen välissä.