Ei pitäisi dippailla ei - kaapista löytyy taas parikymmentä r-testiä, niitä kun tuppaa tulemaan o-testien kylkiäisinä

Kummasti niihin aina kajoaa kun tulee saatua "hyvä näyte" aikaiseksi vaikka olisi aivan liian aikaista. Dpo12 olisi varmaan se järkevin aika varhaiselle testaamiselle, mutta mistä sitä malttia löytyisi niin paljon.
O-testejäkin oon tehnyt jo reilun viikon aivan turhaan vaikka tiedän ettei ovulaatio tule vielä, aina tullut kp24-32 välillä mitä olen testaillut. Mutta jos munasarjat vähänkin nipsailee, ei niistä tikuista malta pysyä loitolla. O-testit on semmoisia joihin saan
aina kaksi viivaa. Haaleita negoja vasta tullut tässä kierrossa mutta kyllä tuplaviivat on silti mukavaa katseltavaa

Etenkin ne vahvat plussa, sekä o-testissä että r.
Sepä se kun ei voi varmaksi tietää mistä viivat r-testeihin on tulleet. Onko ollut raskausyritystä, hormonihuippuja vai mitä. LH on kohollaan myös raskauden alkaessa, se tekee testien tulkitsemisen entistä vaikeammaksi. Miksei apteekissa myydä pikaveritestejä joista näkisi samaan tapaan hcg-hormonin kuin diabeetikot verensokerin..
Tässä mur-mur sinulle luettavaa mikäli et ole jo törmännyt sivustoon
http://www.medicina.fi/fato/43.pdf
Paljon tietoa hormoneista. Itse teoriapohjaisen faktan ystävänä pidin todella paljon

Ajattelin että ehkä sinäkin tykkäät kun aihe meitä molempia vaikuttaisi kiinnostavan

Tuolta löysin teroluteistakin sen verran tietoa että suostun niitä mielihyvin käyttämään vaikka eivät luonnollista hormonia olekaan. En edes usko että omien kemiallisten syynä on progesteronin puute, vaan alkukierron hormonien epätasapaino ja sitä kautta huono munasolu + huono limakalvo.