Keskenkö :"(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mur-mur näitä asioitahan voi ajatella teoriapohjalta - kliinisen kylmästi - kuten minulla itsellä on usein tapana. Mutu-tuntumalta ja erityisesti tunnepohjalta asioita ajatellessa ja pohtiessa faktat saattaa usein unohtua. Tunnemyrskyiltä tuskin välttyy yksikään kemiallisen raskauden kokenut..

En yritä olla ilkeä tai tyly ketään kohtaan. Itseäni vain kiinnostaa nämä aidot käytännön asiat hedelmöittymisessä, hormoneissa, keskenmenoissa ym. (oman alani puolesta ja muutoinkin) enkä aina osaa pitää suutani kiinni jos huomaan että jollain on faktat kadoksissa. Nämä vauvantekohommat on naisilla niin syvällä sidoksissa tunteisiin, ettei aina tule järjellä ajateltua. Itsekin välillä aivan hukassa omien tunteiden ja ajatusten kanssa mutta teoriatieto auttaa ymmärtämään mitä on tapahtunut ja sitä myötä käsittelemään asiaa. Vaikka aina jääkin asioita joita ei edes lääketiede kykene selittämään.

Heitänpä oman mielipiteeni soppaan mukaan... :)

En usko kertaakaan saaneeni kemiallista, mutta mulla on kyllä joissain kierroissa tullut erilaisia riekaleita mukana. On ollut aikoinaan siteessä, taisin silloin vielä jopa syödä pillereitä. Joskus olen pesun yhteydessä vetänyt limariekaletta ulos ja nykyisin kun käytän kuppia, niin bongaa kaikenlaista :D

Mur-mur noista hajuista en tiedä muuta kuin että itse haistan omasta pissistä raskauden :D Keskenmenoa en haista, mutta aavistan sen tulon kyllä jo ennen vuotoa - taas näitä juttuja joita lääketiede ei varmastikaan kykene selittämään ;)

Kyllä miekin olen aika realisti näissä asioissa..ja pitkään mietinhin tuota "löydöstäni"..
..se jää nyt pelkäksi ?..ja jääköön.:)

Juu, pissa on miulla hieman oranssin punertavaa kun tärppi käynyt - normisti haaleaa tai vaan tummempaa keltaista.
..sitähin on tullut tiirailtua kohta 3v..ja nyt taas syynätään, että muuttuuko väri?:D
Senhin tiedän jo, että määrätytyt ruoat(mm. punajuuri)värjää pisua hetkellisesti - enään en mene lankaan!;)

Viimeksi muokattu:
Toivon mur-murille oranssia pissiä tuleville päiville, laitas kuvia testeistä kun niihin alkaa viivaa tulemaan ;) Mä täällä ovulaatiota odottelen, yhden vielä toivoisin saavani ennen gynepolin alkututkimuksia.. kp20 menossa, limat ja munisten jomotukset on paikalla mutta testit selkeää negaa. Liekö tulossa ollenkaan, epäilen..

Minä en nyt ymmärrä ollenkaan.vuoto ei ole jatkunut sen eilisen paperiin jääneen jälkeen.. ja kaikki jomotukset on hävinny. saanko vielä toivoa parasta vai... menkat siis normisti ois alkanu noin viis päivää sitten. no ei kai se auta ku ootella isompaa vuotoa tai viimestään sunnuntaina testailla uudelleen.

piuu - toivon kovasti, jotta vuoto pysyy poissa ja pikkinen tarraa vain lujempaa kiinni!:heart:

Olivatko molemmat tekemäsi testit, saman firman/saman merkkisiä?

..voisithan sie huomen aamuna dipata jos viimeksi dippasit torstaina..:)

Viimeksi muokattu:
lauantaina sitten alkoi vuoto mutta en voi kyllä sanoa kuukautisvuodoksi,vaikka sitä se varmaan on,mutta todella niukkaa..ja lauantai aamun virtsa testi oli negaa eli uutta yritystä.. ihmetyttää vaan tämä myöhäinen ja niukka vuoto.MUTTA testiin kai se on luotettava.. siis vuoto on jo nyt lopuillaan vaikka normaalisti se on runsasta ja kestää sen 4-6pvää

Yhteistyössä