Keskenmeno ja ruskean vuodon kesto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TUTUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TUTUS

Jäsen
25.10.2007
364
0
16
Minulla on ilmesisesti alkamassa keskenmeno. Raskausviikkoja 11+2 (eilisessä ultrassa näkyi heikko syke n 7 viikkoa). Pelkään keskenmenoa koska viikkojen ero on näin selkeä. Ruskea vuoto/aamulla myös hiemen verta alkoi 2 pv sitten. Kipuja ei ole.

Te jotka olette keskenmenon kokeneet kuinka kauan ruskea vuoto on jatkunut ? Jatkuuiko se yhtäjaksoisesti muuttuen veriseksi ??

Minulla todettiin v.2010 kesällä tuulimuna ja se alkoi vuodolla joka jatkui koko ajan muuttuen sitten veriseksi.

Minulla sitä kesti vajaan viikon ja sitten alkoi verisempi vuoto. Sitä on tullut viikon verran nyt ja välillä vuoto on edelleen ruskeaa. Mitään oireita ei ole eikä vuoto ole runsasta.

Testi näyttää positiivista, mutta raskausoireet ovat heikentyneet olemattomiin viikon sisällä (rinnat palautuneet, kuvotus ja närästys häipynyt jne.).

Mulla tuli pari päivää ruskeaa tuhrua, minkä jälkeen alkoi helvetilliset menkkakrampit ja verinen vuoto, joka kesti yhteensä viikon - välillä niukentui ja sitten taas runsastui. Keskenmenoni tapahtui rv 8+2 ja tyhjentyi ihan itsekseen.

Äidilläni molemmissa raskauksissa tuli viikoilla 9-12 runsastakin vuotoa, mutta ei ollut kyse keskenmenosta.

Yhteistyössä