Keskenmeno, kohdun ulkoinen raskaus, mikä? APUA!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimosa

Vieras
Olen tehnyt viikon aikana kolme raskaustestia, kaikki haamuja. Viime viikolla oli kolme päivää ihmeellistä vuotoa, luulin menkoiksi. Oireet kuitenkin jatkuivat: pahoinvointi, palelu, ruoka ei maistu. Oireiden takia teinkin tällä viikolla testit. Tänään alkoi taas vuoto, kirkkaampaa kuin viime viikolla. Vuotoa on vähän, mutta suojaa kuitenkin pitää käyttää, mitään kipuja ei ole.

Onko tämä nyt alkava keskenmeno vai mikä? Mietin myös olisiko mahdollisesti kohdun ulkoinen raskaus, ehkä siksi testitkään ei vielä näytä kunnon plussaa ja siksi vuodan verta. Viikkoja kuitenkin olisi jo viisi-kuusi. Tosin, epäsäännöllisten kuukautisten takia viikkoja voi olla vähemmänkin.

Onko tämä ollenkaan normaalia? Tulen hulluksi tämän asian kanssa.
MItään ei näin aikaisessa vaiheessa kuitenkaan ole tehtävissä, mutta tämä epätietoisuus on kamalaa!!

Odota viikko ja mene lääkäriin, kyllä ne todennäköisesti sieltä erottavat tilanteen. Koeta jaksaa odottaa, tuo tiputtelu voi kuulua asiaan ja minulla viiva ei ollut ihan tumma vielä seitsemännelläkään viikolla vaan säilyi vähän haaleana. Älä huoli! :hug: Riippuu hormoonimäärästä. Tsemppiä ja käyhän kertomassa sitten miten kävi! Pidän peukkuja!

Alkuperäinen kirjoittaja mimosa:
Olen tehnyt viikon aikana kolme raskaustestia, kaikki haamuja. Viime viikolla oli kolme päivää ihmeellistä vuotoa, luulin menkoiksi. Oireet kuitenkin jatkuivat: pahoinvointi, palelu, ruoka ei maistu. Oireiden takia teinkin tällä viikolla testit. Tänään alkoi taas vuoto, kirkkaampaa kuin viime viikolla. Vuotoa on vähän, mutta suojaa kuitenkin pitää käyttää, mitään kipuja ei ole.

Onko tämä nyt alkava keskenmeno vai mikä? Mietin myös olisiko mahdollisesti kohdun ulkoinen raskaus, ehkä siksi testitkään ei vielä näytä kunnon plussaa ja siksi vuodan verta. Viikkoja kuitenkin olisi jo viisi-kuusi. Tosin, epäsäännöllisten kuukautisten takia viikkoja voi olla vähemmänkin.

Onko tämä ollenkaan normaalia? Tulen hulluksi tämän asian kanssa.
MItään ei näin aikaisessa vaiheessa kuitenkaan ole tehtävissä, mutta tämä epätietoisuus on kamalaa!!

Mulla ku-raskaus alkoi silleen, että menkat eka viikon myöhässä, tänä aikana tein kolme selkeästi negaa testiä. Vuosi sit jouluaatto-aamuna sain vihdoin positiivisen testin.......kunnes uuden vuoden aattona alkoi ihan hillittömät kivut, ja menin illalla päivystävään sairaalaan. Uuden vuoden päivänä leikattiin.

Yhteistyössä