Keskenmeno, mutta hcg kohonnut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tissukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tissukka

Vieras
Reilu viikko sitten hakeuduin päivystykseen järkyttävän kovan mahakivun ja väärään aikaan alkaneiden menkkojen vuoksi. Syyksi selvisi se että olin raskaana, hcg koholla, ei hirveästi, mutta tarpeeksi :D
Lääkäri epäili kohdunulkopuolista, mutta ultrassa ei löytynyt mitään selvää, kohdussa limakalvo oli paksua. Seuraavana päivänä hcg oli laskenut reilusti alle sadan ja ultrassa näkyi limakalvon ohentuneen kohdussa. Nyt oltiin melko varmoja, että kyse olikin keskenmenosta.
Eilen mulla oli kontrolliaika labraan, muutaman tunnin kuluttua lääkäri soitti, hcg on noussut taas, se oli n. 130. Mistä ihmeestä tämä voi johtua???? Vuoto ja kivut on loppunu jo muutama päivä sitten. Ensi keskiviikkona käyn taas labrassa, tuskaa odottaa sinne asti. Gyne oli puhelimessa niin kiireinen, etten voinut kysellä juuri mitään!!!

Mulla ainakin tuulimunaraskauksissa on hcg saattanut heitellä ensin alas ja sitten taas kohonnut vähäsen.. Alhainen on ainakin lukema, että normaalia raskautta siellä tuskin on. Kohdunulkoisessa lukemat on itsellä taas pahimmillaan ollut jo 18 000. Pahoittelut menetyksestäsi..! :(

Yhteistyössä