keskenmeno pelottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anninen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anninen"

Vieras
Tein vajaa viikko sitten positiivisen raskaustestin. Eilen tuli rusehtavaa vuotoa melko niukasti. Yöllä ei ollut tullut siteeseen mitään eikä nyt aamullakaan oikeastaan. Tänään on ollut alavatsassa puristavaa jomotusta. Onkohan tässä nyt keskenmeno edessä?
Kokoajan vessaan mennessä saa pelätä alkaako vuotamaan. :( Pelottaaa..

Lauantai iltana harrasteltiin seksiä, mutta jouduttiin keskeyttämään kun minulla tuntui jotenkin epämukavalta. Mietin että voiko tuo vuoto olla siitä peräisin? Mutta mistä tämä jomotus sitten johtuu?

Joo tuskin täällä voi kukaan vastata noihin kysymyksiin, kun ei niihin voi tietää vastausta.. mutta yleensäkkin kokemuksia ja tsemppailuja kaipaisin.

Miten muilla on keskenmeno alkanut? Pikkuhiljaa vai nopsasti?

mulla oli rv 11+3 sitten alkoi tihrutella veristä vuotoa vähän jouduin sairaalaan ja en antanu tehä kaavintaa vaikka sanoivat kasvun pysähtyneen 9+3 viikolla olin vuodeosastolla ei mulla kipuja olu toivoin vain ihmettä että lääkärikin erehtyisi mutta illalla menin vessaan ja jouduin soittaan hätäkelloa pönttö oli aivan veressä ja tehtiin kaavinta ja se oli siinä,
Toisinaan tulee vuotoja eikä silti ole hälyyttävää itsekkin vuotelin kun tytärtä odotin mutta kaikki sujui hyvin ainoa mikä jäi epäselväksi kun lääkäriultrasi että mikä on sikiön vastapäätä ehkä toinen niistä tuli ulos pienellä vuodolla koska synnytin terveen tytön....ja toista ei kuiteskaan enää ollut...

minulla rv 6 tullut keskenmeno oireili juuri tuollaisella niukahkolla tuhruvuodolla, parin kolmen päivän päästä alkoi vuotaa sitten enemmän. Sinuna pidättäytyisin yhdynnästä tuhruvuodon takia. Toivottavasti on jotain harmitonta vaan, mutta useinhan se juuri tuolleen valitettavasti alkaa, tuhruilla ja selkä- ja alavatsakivuilla :( Tsemppiä...

[QUOTE="nuppu";22751148]mulla oli rv 11+3 sitten alkoi tihrutella veristä vuotoa vähän jouduin sairaalaan ja en antanu tehä kaavintaa vaikka sanoivat kasvun pysähtyneen 9+3 viikolla olin vuodeosastolla ei mulla kipuja olu toivoin vain ihmettä että lääkärikin erehtyisi mutta illalla menin vessaan ja jouduin soittaan hätäkelloa pönttö oli aivan veressä ja tehtiin kaavinta ja se oli siinä,
Toisinaan tulee vuotoja eikä silti ole hälyyttävää itsekkin vuotelin kun tytärtä odotin mutta kaikki sujui hyvin ainoa mikä jäi epäselväksi kun lääkäriultrasi että mikä on sikiön vastapäätä ehkä toinen niistä tuli ulos pienellä vuodolla koska synnytin terveen tytön....ja toista ei kuiteskaan enää ollut...[/QUOTE]

Huhhuh, mitä tekstiä. Kannattais varmaan käyttää välimerkkejä, niin ois paljon selkeämpää.

Yhteistyössä