Keskenmeno, tyhjennys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pessimisti vai realisti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pessimisti vai realisti?

Vieras
kuis on: jos nt-ultrassa todetaan sikiön kuolleen, niin kuinka paljon tulee varata aikaa opereetioon, et kuollut sikiö saadaan ulos?? (kaunko tarttee lapsen vahtia, lähinnä siks kysyn).

Mulla oli kaavinta aamulla klo 7 (no, totuudessa vasta puoli kasi). Pääsin sairaalasta klo 14. Mutta olin kyllä koko loppupäivän sängyssä, joten en olisi pystynyt (eikä seuraavana yönäkään) lasta vahtimaan. Itse asiassa kaavinnan jälkeen ei pääse sairaalasta kotiin, jos ei ole kotona joku aikuinen sua vahtimassa.

Mitä oon lukenu tuosta lääkkeellisestä niin joillakin menee siihen tunti pari, toisilla koko päivä, jos sekään riittää (sen onnistuminen kerralla ei aina ole ihan niin varmaa, mut lue kokemuksia lisää tuolta km-puolelta). Siis sairaalassa oloa. Sit kotona loppu vuotelu ja kipuilu...

Lääkkeillä. Menin n.klo 7 ja kotii pääsin 14 aikaan.. samaan aikaan siellä oli eräs jolle tehtiin kaavinta ja samaan aikaan me sieltä lähdettiin.. mut ainahan ei voi olla varma et lääkkeellinen tyhjennys onnistuu tai sit se voi mennä nopeamminki ku mulla..

Menin kahden maissa maanantaina tarkistuttamaan ku eivät löytäneen sydänääniä neuvolassa yhden maissa. Kuollut oli. :ashamed:

Olisivat antaneet lääketttä ja lähettäneet kahdeksi päiväksi kotiin. Nostin metelin ja pääsin heti lääkkeelliseen keskeytykseen. Illalla seitsemältä sain ekat lääkkeet, klo 23 seuraavat ja 01.00 viimeiset. Pikkuenkeli syntyi kolmen aikaan yöllä. Seuraavana päivänä kotiin. Ei siis tarvinnu kaapia tms.

Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:
Menin kahden maissa maanantaina tarkistuttamaan ku eivät löytäneen sydänääniä neuvolassa yhden maissa. Kuollut oli. :ashamed:

Olisivat antaneet lääketttä ja lähettäneet kahdeksi päiväksi kotiin. Nostin metelin ja pääsin heti lääkkeelliseen keskeytykseen. Illalla seitsemältä sain ekat lääkkeet, klo 23 seuraavat ja 01.00 viimeiset. Pikkuenkeli syntyi kolmen aikaan yöllä. Seuraavana päivänä kotiin. Ei siis tarvinnu kaapia tms.

Millä viikoilla olit?

Alkuperäinen kirjoittaja **:
Alkuperäinen kirjoittaja petomamma:

Millä viikoilla olit?

19+4 eli eilen olis ollu puolivälissä. Vähän on haikeet fiilikset...

Yhteistyössä