Keskenmeno viikko jälkeen raskauden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuavailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuavailla

Vieras
Olin juhlimassa viikko ja päivä sitten kaveritteni kanssa, ja kaikki olimme jumalottamassa kännissä, asiat päätyivät lopulta niin että tutustuin erääseen mieheen, ja olimme sitten lopulta sängyssä. Seuraavana päivänä oli armoton krapula, ja en voinut syödä, koska minulla oli koko ajan kauhean etova olo, ajattelin tämän tietenkin olevan krapulaa, ja sitä se myös varmaan olikin. Mutta sitäkin seuraavana päivänä minua ihmetytti, että minua etoi edelleen syödä, mietin mistä se johtuu. Pelkäsin jopa heti että olisin raskaana, mutta lopulta koitin vain loitontaa ajatuksen pois, koska ei meidän välisestä yhdynnästä ollut kuin vaan kaksi päivää. Olin kumminkin hermostunut, ja pelkäsin pahinta. Kolmentena päivänä yhdynnän jälkeen oloni oli melko normaali, mutta en päässyt ajatuksesta yli että olisinko raskaana. Pari päivää myöhemmin nauroin ajutukselle, ja ajattelin vain että ajatukseni laukkaa vaan liian lujaa. Oloni oli taas ihan normaali. Kunnes, viikko yhdynnän jälkeen, alavatsaani alkoi koskea kauheasti, ajattelin, että ei taas, en saa vaivata itseäni ajattelemalla taas koko ajan olevani raskaana. Menin nukkumaan, ja aamulla kun heräsin, nousin ylös, otin pari askelta, ja tajusin että minulla tulee veristä vuotoa. En oikein tiennyt mitä ajatella, vaihdoin tietenkin alushousut, ja pistin siteen. Vuotoa tulee edelleen, mutta ei niin runsaasti. Kyse ei ole kuukautisista, koska minulla oli kuukautiset muutamaa päivää ennen yhdyntää, ja veren haju oli erilainen, kuukautisten aikana veri haiskahtaa semmoiselta oudolta, ja tämä veri oli hajutonta. Aloin epäilemään keskenmenoa, mutta voiko se olla jo viikko ja päivä jälkeenpäin yhdynnästä? Olen lukenut kaikkea netistäkin, mutta en saa selvää vastausta oikein mistään, siksi päätin kirjoittaa tänne itse, ja kysyä teiltä apua. Voiko olla että olisin raskaana? Ja jos olen/olin, niin oliko tämä nyt tässä, vai vielläkö tämä lapsenalku on sisälläni? Olen oikeasti huolestunut asiasta, koska en vaan voi olla raskaana, se nyt vaan ei käy, joudun painottamaan, olen ALAIKÄINEN. Apua? En uskalla mennä lääkäriin, tai ottaa yhteyttä sinne, koska olen alaikäinen, vanhemmiltani en uskalla kysyä nyt apua, koska saisin vain hirvät huudot, he luokittelevat minut "ongelmanuoreksi", ja tämä olisi viimeinen asia, ja lähtö tulisi pois kotoa laitokseen. Tekisin ihan mitä vain etten olisi nyt raskaana, mutta jälkeenpäin on turha valitella. Jos ajatellaan että olisin edelleen raskaana, niin jatkossa, minulle olisi aivan selvää, että aborttihan siinä pitäisi tehdä, mutta tarvitseeko tässä minun tilanteessani siitä kertoa vanhemmileni? Apua, kiitos.

Kyseessä voi olla kemiallinen raskaus (eli hyvin varhainen keskenmeno, jossa alkio ei kiinnity kohtuun tai kiinnittyy siihen vain hetkeksi) tai sitten ihan normaalit kuukautiset. Sinuna en kertoisi vanhemmille ainakaan ennenkuin asia on varmistunut. Tee raskaustesti (saat sellaisen ostettua apteekista, esim.Apteekin oma raskaustesti maksaa n.6e) ja jos se on negatiivinen niin älä kerrokaan mutta hakeudu ehkäisyneuvolaan keskustelemaan ehkäisystä. Jos tulos on positiivinen niin varaat ajan neuvolaan ja keskustelet asiasta siellä, vasta pyytäessäsi lähetettä raskaudenkeskeytykseen jos sellaisen päätät tehdä, joudut kertomaan vanhemmillesi.

Epänormaali kuukautisvuoto yhdstettynä erilaiseen hajuun voi viitata myös tulehdukseen eli kävisin lääkärissä. Soita omalle terveysasemallesi ja pyydä aikaa niin he kyllä auttavat eteenpäin.

Joltain taudilta tuo enemmän kuulostaa kuin keskenmenolta.
Ja anteeksi mutta aika ongelmanuori tunnut olevan kun alaikäisenä paneksit ympäriinsä kännissä ilman ehkäisyä.

[QUOTE="Vieras";28780902]Joltain taudilta tuo enemmän kuulostaa kuin keskenmenolta.
Ja anteeksi mutta aika ongelmanuori tunnut olevan kun alaikäisenä paneksit ympäriinsä kännissä ilman ehkäisyä.[/QUOTE]
höpö höpö! ap, älä välitä. hae raskaustesti ja tee se ja ehkäisyneuvolaan vaan, oli tilanne mikä tahansa. toi tulehdusasia kannattaa myös ottaa huomioon. tsemppiä!

Et ole voinut saada keskenmenoa kuvaamastasi yhdtnnästä, mutta teoriassa se voisi olla edellisestä kierrosta, jos siis sinulla oli seksiä silloin. Joillekin haroille naisille tulee menkat vaikka olisi raskaana. Sinuna varaisin ajan gynelle.

Yhteistyössä