Miten voikin mennä näin pieleen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kodko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kodko

Vieras
Minua väsyttää, itkettää, oksettaa ja palelee. Luulin että olisin raskaana, mutta en ole:(:(

Olen ollut pari viikkoa aivan omituinen, minulla on pahoinvointia, palelee, olen todella herkkä. Kerkesin jo ajatella, että meille tulee vauva, olin siitä aivan varma koska oloni on juuri sellainen kuin raskaana ollessa on:(

Kuukautisenikaan ei ole alkanut, mutta en ole raskaana:(

Imetän, ilmeisesti siksi kuukautiset eivät ole alkaneet, mutta synnytyksesä on jo kohta vuosi:(

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mulla taas testi just tehtynä ja positiivista näytti.. mutta ajatukset on ihan sekaisin vaikka vauva onkin tervetullut.
tämmmöstä se on, tunteiden sekamelskaa.

Onnea sinulle:) Itse taas huolehdin että olenko jotenkin sairas kun oloni on tätä:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla taas testi just tehtynä ja positiivista näytti.. mutta ajatukset on ihan sekaisin vaikka vauva onkin tervetullut.

Onnea sinulle:) Itse taas huolehdin että olenko jotenkin sairas kun oloni on tätä:(

tai sitten sulle on tulossa ne ekat menkat synnytyksen jälkeen. menkkojen aikoihin synnyttäneillä/raskaana olleille saattaa tulla raskausmaisia oireita. toinen tietty jos kovasti toivoo vauvaa niin saattaa kehittää itselleen oireet.

oletko sitten testannut negaa? kannattanee testata parin viikon sisään uudelleen jos ei menkat ala sinä aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

tai sitten sulle on tulossa ne ekat menkat synnytyksen jälkeen. menkkojen aikoihin synnyttäneillä/raskaana olleille saattaa tulla raskausmaisia oireita. toinen tietty jos kovasti toivoo vauvaa niin saattaa kehittää itselleen oireet.

oletko sitten testannut negaa? kannattanee testata parin viikon sisään uudelleen jos ei menkat ala sinä aikana.

Olen kyllä huomannut, että minulla on tavallaan jonkinlainen kierto päällä vaikka kuukautisia ei olekkaan. Mutta oloni on aivan samanlainen kun raskaana:( Pahoinvointia ja mielialan vaihtelua:(

Yhteistyössä