Keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailen

Vieras
Kierukka poistettiin reilu kuukausi sitten, muutama päivä poistamisen jälkeen alkoi menkat tai ainakin verinen vuoto. Laitoin ehkäisyrenkaan paikoilleen ja vuoto loppui, ihmettelin sitä kovasti. Rengasta pidin sen kolme viikkoa ja nyt kuukautiset alkoivat. Siteeseen tuli todella iso klöntti n. peukalon kokoinen. Tietenkin sitä tutkin ja siinä oli kaksi paksua kalvoa? Mitä ihmettä tämä nyt on? Pitäiskö ottaa yhteyttä johonkin, onko ihan normaalia että tollasia kalvoja tulee?

no siis tuleehan tuollasia hyytymäklimppeja varsinkin menkkojen ekoina runsaampina päivinä, mutta jos asia kovasti sinua huolestuttaa niin ota yhteys lääkäriin ja kysy asiaa.

Siis ihan tutkin sitä "hyytymää" ja oli selvästi joku kalvo sellanen valkoinen osittain ja tietty verinen. Vuoto mulla on ihan kirkaanpunaista. Kipuja on mahassa ja selässä. Soitin terkalle neuvolaan, pyysi käymään kun ei kuulema ole normaalia että tulee tuollaisia "kalvon" palasia. tekee r-testin ja niin varmistuu onko km kyseessä.

Vaikuttaa hiukan samalta kuin mulle kävi tässä taannoin. Myös juuri kierukan poiston jälkeen tulin raskaaksi, ja 10 viikolla meni kesken, ikävä kyllä. Minulla kohtu tyhjeni heti kokonaan, sitten vain pientä vuotoa.