Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Tuo kuulostaa kyllä ihan puhtaasti mahavaivoilta ,miksi edes miettiä muuta?
Jos pierettää ja oksentaa,ei se kohtuun liity..
nii...ajatellin kun se kipu oli sellanen kouristava kun kuukautisissa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Tuo kuulostaa kyllä ihan puhtaasti mahavaivoilta ,miksi edes miettiä muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:soitin ensiapuun ja ne kehotti käymään lääkärillä. kävin vielä samaaan syssyyn työterveyshoitajalla joka kehotti odottamaan ja katsomaan tilannetta koska vuotojakaan ei ole tullut ja kivut olivat vain hetkellisiä. nyt mä sitten vaan odottelen että se neuvolan täti vastais, oon niin sekasin. ja menin vielä lukemaan ton ketjun keskeytyneistä keskenmenoista... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:mä kysyisin vielä että te joilla se keskeytynyt keskenmeno, niin jatkuko raskausoireet samanlaisina 8siis esim oksentelu jne)?
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:soitin ensiapuun ja ne kehotti käymään lääkärillä. kävin vielä samaaan syssyyn työterveyshoitajalla joka kehotti odottamaan ja katsomaan tilannetta koska vuotojakaan ei ole tullut ja kivut olivat vain hetkellisiä. nyt mä sitten vaan odottelen että se neuvolan täti vastais, oon niin sekasin. ja menin vielä lukemaan ton ketjun keskeytyneistä keskenmenoista... :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Tuo kuulostaa kyllä ihan puhtaasti mahavaivoilta ,miksi edes miettiä muuta?
nii...ajatellin kun se kipu oli sellanen kouristava kun kuukautisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:kysyin pääsenkö tarkastuttamaan sydänäänet tms mutta neuvolan täti ei katsonut tarpeelliseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:laitan vielä tänne josko jotakuta kiinnostaa, että vuotoa ei edelleenkään ole tullut ja neuvolassa sanoivat sinne soitettuani että mitään ei tarvitse tehdä elleivät kivut uusiudu tai vuotoa ala tulemaan. kysyin pääsenkö tarkastuttamaan sydänäänet tms mutta neuvolan täti ei katsonut tarpeelliseksi. Puolentoista viikon päästä ultra joten siellä sen sitte näkee jos siellä ei olekkaan enää ketään elossa. taittaa tulla pitkä puoltoista viikkonen.
Mulla jatkui raskausoireet yhtä voimakkaina loppuun saakka. Menimme mieheni kanssa np-ultraan rv:lla 12+3 ja tieto tuli kuin "puun takaa" kun ultraaja ilmoitti vauvanne on eloton..tästä kaikesta aikaa kolmisen viikkoa. Alkuraskauden ultrassa vkolla 7+2 kaikki oli vielä hyvin, tosi vahva sydämen syke ja raskaus vastasi täysin viikkoja. Mutta se on korkeamman kädessä, uusi elämä ei ole itsestäänselvyys. Surutyötä tehdään, pienet vauvantöppöset odottaa kaapissa..Alkuperäinen kirjoittaja Aniida:mä kysyisin vielä että te joilla se keskeytynyt keskenmeno, niin jatkuko raskausoireet samanlaisina 8siis esim oksentelu jne)?