Keskenmenoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla oli eilen kp 18 kun alkoi tulla verta. Yleensä kierto 28 pvää. Ensin hyytymiä ja edelleen jatkuu samantyylinen vuoto kuin menkoissa. Mitään normaaleja edeltäviä särkyjä ei ollut kuten menkoissa ja kipu on voimakkaampaa ja sellaista repivää, erilaista siis kuin yleensä menkkojen aikaan.
Raskaustesti näytti negaa, mutta eipä sen kyllä vielä pitäisikään näyttää posiitivista näin alussa.
Mulla on ollut reilun viikon ennen tätä erinäisiä raskausoireen tyyppisiä (Rinnat kipeet ja kasvaneet, sekä kamala hajuherkkyys), mutta vauvaa ei varsinaisesti yritetä joten en usko kuvitelleeni niitä.

Onkohan tää nyt sitten sellainen ihan varhainen km?

Niin tiedän ettei testi antaisi tod näk vielä plussaa. Sanoinkin niin. Tarkoitin, että olisin tullut tässä kierrossa raskaaksi. Käsittääkseni ovulaatio ei ole aina tarkalleen kierron puolivälissä vaan onhan se voinut olla jo aikaisemmin jolloin olisin voinut olla raskaana jo tässä kierrossa.
Tämä vuoto on kyllä niin runsasta, etten usko kyseessä olevan minkään ovulaatiotiputtelun.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Ei kun tarkoititko siis että tämä voisi olla jotain kiinnittymisvuotoa? Luin hätäisesti. Se siis voi olla menkkamaisen runsasta?

Ei sitä kai kovin paljon pitäs tulla,mutta veristä se voi olla. Noi hyytymät kuulostaa kyllä sopimattomilta siihenkin. :/

Mulla on ollut jo kaksi vuotta ollut erittäin tasaiset kierrot. Ei ikinä välitiputteluja. Kondomi ollut jo 3 vuotta käytössä, nyt viime aikoina on menty "keskeytetyllä".

No tuntuis jotenkin oudolta ajatus keskenmenosta kp18. Koska periaatteessa avulaatio olis ollut noin kp14 28 pvän kierrolla, joten olisit kenties hedelmöitynyt n.4 päivää sitten. Eli et mitenkään ole ehtinyt olla raskaana, saati saada keskenmenoa.

Mä kysyin joku aika sitten tuosta aiheesta täällä, että meneekö kk kierto erilaiseksi jos ovis tapahtuu muulloin kuin kierron puolivälissä. Sillon mulle sanottiin, että kk kierto jatkuu ihan ennallaan (eli esim 28 pvää) vaikka ovis sattuiskin ihan eri kohtaan.
Eli, mites se nyt sitten on..?

Höpön löpön, ainaki mulla jos on ollu ovis aiemmin, niin kuukautisetki on tullu aiemmin. 14 päivää ovulaation jälkeen. Kyllähän se kierto voi joskus heittääkki, vaikka aikasemmin oiski ollu kellon tarkka.

Eli ymmärsinkö nyt oikein, menkat tulee AINA n. 2 viikkoa ovulaation jälkeen? Eli jos nämä on menkat, mutta on ollut ovulaatio suunnilleen kp 3 tai 4... Mitähän varten tää kierto sitten on nyt alkanut näin heittelehtimään...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Höpön löpön, ainaki mulla jos on ollu ovis aiemmin, niin kuukautisetki on tullu aiemmin. 14 päivää ovulaation jälkeen. Kyllähän se kierto voi joskus heittääkki, vaikka aikasemmin oiski ollu kellon tarkka.

Okei, ehkä sitten niin. Eli jos olisi km, näyttäisi testi nyt plussaa?

Luteaalivaihe (ovulaatiosta kuukautisiin) on yleensä 13-16pv. Kyllä se ovis vois joskus tulla ihan alkukierrossaki, mullaki nyt kesällä ollu kierto vähän sekasin. Seuraa nyt onko ihan normaalia vuotoa vai jotenki erilaista ja sit jos 2 viikon päästä taas alkaa vuoteleen, kannattaa varmaan sit jo kysyä lääkäriltä että mikä on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luteaalivaihe (ovulaatiosta kuukautisiin) on yleensä 13-16pv. Kyllä se ovis vois joskus tulla ihan alkukierrossaki, mullaki nyt kesällä ollu kierto vähän sekasin. Seuraa nyt onko ihan normaalia vuotoa vai jotenki erilaista ja sit jos 2 viikon päästä taas alkaa vuoteleen, kannattaa varmaan sit jo kysyä lääkäriltä että mikä on.

No eroa on ainakin ollut että eilen tuli reilusti hyytymiä. Tänään ollut aika niukka vuoto vaikka yleensä menkkojen aikaan kaks ekaa päivää vuodan todella reilusti.
Mutta voihan nää sitten ollakin ihan normimenkat, tuon perusteella mitä nyt tiedän uutta.

Yhteistyössä