keskenmenoko??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
Olen rv 12 ja äskön vessassa käydessä tuli pyyhkiessä vaaleanpunaista paperiin! Rv 8 todettu elävä sikiö, joka vastasi 8+4. Äskön dopplerilla löysin sikiön sydänäänet, ellei ne olleet omani jotka paniikista lyö tuplasti nopeammin.. Kova on hätä, mistä vaaleanpunainen vuoto voi johtua??

tuskin mitään hätää. Sitten jos tulee oikein hyytymiä niin kannattaa huolestua. Tosin mun ystävä nyt rv 16 ja jollain rv 8 kamalat kivut ja verta paljon, mutta siellä se pieni vaan porskuttaa vieläkin. Onko sulla istukka kohdun suulla, sekin voi aiheuttaa verenvuotoja

Itsellä on molemmissa raskauksissa ensimmäisten kolmen kuukauden aikana monesti seksi jälkeen (voi olla jopa vasta vuorokauden) vuotanut hiukan limakalvoista. Eli jos on vaan vaaleaa tuhrua, niin todennäköisesti vuotaa sun emättimen limakalvoista.

No itseasiassa istukka oli kohdunsuulla ar-ultrassa, mutta aikasemmin ei ole verta tullut. Mulla ultra vasta ensi viikolla, kauhea aika kärvistellä.. Juuri kun ajatteli olevansa suurimman km-riskin yli, niin pam :( äskön housuihin oli tullut rusehtavaa ja pyyhkiessä verensekaista limaa

No itseasiassa istukka oli kohdunsuulla ar-ultrassa, mutta aikasemmin ei ole verta tullut. Mulla ultra vasta ensi viikolla, kauhea aika kärvistellä.. Juuri kun ajatteli olevansa suurimman km-riskin yli, niin pam :( äskön housuihin oli tullut rusehtavaa ja pyyhkiessä verensekaista limaa
Ei ainakaan vielä kuulosta keskenmenolta. Veri tulee varmaankin limakalvoilta tai kohdunsuulta. Mullakin jossain vaiheessa tuli ihan vähän rusehtavaa vuotoa. Erilaiset vuodot on yllättävän tavallisia ihan normaaleissakin raskauksissa.

Ja aika monesti alkuraskaudessa istukka on kohdunsuulla, koska se on iso nähden kohdun kokoon. Voi vielä ihan hyvin asettua muuallekin. Mullakin oli takaseinämässä, vaikka vielä viikolla 7 se ympäröi kohdun seinämiä vähän joka puolelta.

Vähän vatsassa nippailee, mutta niin on ollut alusta asti. Luulisi että vuoto alkaisi vasta sitten kun sikiö on kuollut, eikä nyt sikiö on elossa kun kuulen sen sydänäänet. Olen jo viimeiset 2vkoa kuullut ne joka ilta. Kauhea pelko :/ esikoisesta verta tuli myös rv 10. Voiko vuoto tosiaankin johtua kohdunsuulla olevasta istukasta?

jäi kans pyyhkiessä paperiin vaaleanpunaista vuotoa, mut tosi niukasti ja tää tapahtui heti yhdynnän jälkeen. Silloin oli muistaakseni rv 10-12 (?) ja olin koko illan ja yön ihan hysteerinen, rupesin kuvittelemaan kaikkea kauheeta ja pelästyin jokaista pientäkin kipua! nyt rv 17+3 ja liikkeitäkin jo tuntuu, siis kaikki hyvin:) Kyllä sinunkin pikkusellasi on varmasti kaikki ihan hyvin! :-)

Minulla oli viikosta 8 tai 10 lähtien monta viikkoa vaaleanpun. ja rusk. vuotoa. Nyt menossa keskiraskauden loppupuoli ja kaikki hyvin.

Minulla tutkittiin yksityisellä syytä ja se ei selvinnyt mutta sanottiin että on kovin tyypillistä ja ei ole keskenmeno eikä kohtuverivuoto tms. vakava.
Samaa sanoi kunnallinenkin ultraaja ettei syytä huoleen. Vaikka hän ei tehnyt tosin sisätutkimusta.

samoten täällä, tullut kahdessa raskaudessa vuotoa, pientä haaleaa. kyllä se pelästyttää.
keskenmenoni alkoi ihan veren värisellä vuodolla päivällä, voimistui iltaa kohden jolloin alkoi kivutkin. kaikki oli jo aamuyöstä ohitse. nippailuja taas on sentakia että kohtu kasvaa, keskenmeno tekee kipeää ihan.

raskaudenaikana limakalvot on herkät, esim sekstailun jälkeen helposti tulee vaaleenpunaista limaa.

Yhteistyössä