keskenmenon jälkeen en oo päässyt kakalle päiviin!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Help!

Vieras
apua onko kellään ollut tällasta että vatsa ei toimi moneen päivään keskenmenon jälkeen.

mulla oli siis keskenmeno 4pvää sitten ja olin sairaalassa, sain cytotecejä paljon kun kaikki ei ollut tullut itsestään tulos. nyt menkkavuodon tapasta, mutta en siis pääse isommalle hädälle! onkohan tää jotenkin tyypillistä? oon syönyt salaattia, ruisleipää, omenia, luumuja eikä laxoberonkaan oo auttanut.

pitääkö mun hakea jotain peräruisketta? onko tää vaarallista ettei pääse kakalle näin moneen päivään ja vähän on pahoinvointia. tuntuu että noi lääkkeet on salpanut mun suolen.
 
Oliko sulla Panacodia kipuihin? Se saattaa toisilla lamauttaa suolentoiminnan. Hae ensiavuksi apteekista Movicolia, se saattaa helpottaa. Jos ei kohta ala suoli tyhjenemään, niin ota vaan yhteyttä lääkäriin.
 
Jos oot ollut 4 -5 päivää kakkaamatta niin ei oo vaarallista. Mulla on tosi hidas suoli ja käyn ihan normaalistikin vaan joka kolmas/neljäs/viides päivä isolla asialla. Mut tietty jos pitkittyy tai tulee hirveitä kipuja niin sit kannattaa hommata apua.
 
joo mä siis käyn yleensä kerran päivässä joten sen takii oon vähän huolestunut et jos saan jonku suolitukoksen tms..

en oo ikinä näin pitkään ollut kakkaamatta. mul ei ees tunnu hätää ihanku tosiaan suoli ois lamaantunu täysin mut huoli on vaa et onko tää nyt ees normaalia.
 
VOi itku :( Tsemppiä ja halaus sinulle! Itselläkin ollut pari keskenmenoa, ja voih, mutta siitä onneksi selviää! Tyhjenikö sinulla suoli siinä itse sen lääkkeellisen tyhjennyksen aikana? Kun ajattelisin, että jos on oikein kunnolla tyhjentynyt, niin sitten voi hyvin mennä pitempi aika ennen kuin tulee vessa-asiaa uudestaan... Koita juoda oikein paljon vettä ja liikkua (mut ihan kevyesti tietty, kun keskenmeno just). Liikkuminen, kyykkyasento (lueskele vaikka hetki kyykyssä) ja runsas veden juominen auttavat itsellä.
 
ei tyhjentynyt suoli lääkkeellisen tyhjennyksen aikana. edellisenä iltana kävin ennen tyhjennystä viimeksi ja siitä tosiaan jo 4 pvää. ostin apteekista jotain pegorionia tänään vielä ja sitäkin nyt otin mutta ei ainakaan 30min tullut mitään vaikutusta.
 
[QUOTE="vieras";27240458]Apteekista kuituvalmiste Visiblin[/QUOTE]

no tätä en lähtis käyttää ilma lääkärin susositteluja ja reseptiä.

levolacia vaan käyttöön, tai siten laxoberon, mutta niitä ei sais hirveesti käyttää, niihin voi jäädä koukkuun.
 

Yhteistyössä