H
Help!
Vieras
apua onko kellään ollut tällasta että vatsa ei toimi moneen päivään keskenmenon jälkeen.
mulla oli siis keskenmeno 4pvää sitten ja olin sairaalassa, sain cytotecejä paljon kun kaikki ei ollut tullut itsestään tulos. nyt menkkavuodon tapasta, mutta en siis pääse isommalle hädälle! onkohan tää jotenkin tyypillistä? oon syönyt salaattia, ruisleipää, omenia, luumuja eikä laxoberonkaan oo auttanut.
pitääkö mun hakea jotain peräruisketta? onko tää vaarallista ettei pääse kakalle näin moneen päivään ja vähän on pahoinvointia. tuntuu että noi lääkkeet on salpanut mun suolen.
mulla oli siis keskenmeno 4pvää sitten ja olin sairaalassa, sain cytotecejä paljon kun kaikki ei ollut tullut itsestään tulos. nyt menkkavuodon tapasta, mutta en siis pääse isommalle hädälle! onkohan tää jotenkin tyypillistä? oon syönyt salaattia, ruisleipää, omenia, luumuja eikä laxoberonkaan oo auttanut.
pitääkö mun hakea jotain peräruisketta? onko tää vaarallista ettei pääse kakalle näin moneen päivään ja vähän on pahoinvointia. tuntuu että noi lääkkeet on salpanut mun suolen.