Keskenmenon jälkeen kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johanna

Vieras
Hei kyselisin teiltä jotka ovat myös kokeneet keskenmenon, että kuinka kauan teillä meni, esim lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ennenkuin ensimmäiset kuukautiset tulivat?
Sairaalassa minulle kerrottiin että kuukausi on norm aika... se alkaa olla nyt kulunut. Ilm voi mennä kauemminkin?

minulle suoritettiin kaavinta viimesylsynä ja kesti ensimmäisten kuukautisten tuloon jonkin verran yli kuukauden.. sanottiin olevan ihan normaalia vaikka olisi kestänyt vähän pitempäänkin, mutta kannatta siitä ottaa selvää tarkemmin jos ne vielä pitkään antavat itseään odottaa...

mulle tehtiin tyhjennys lääkkeillä 2 x ja kohtuun jäi silti istukan roikkeita, josta seuras kaavinta. vuosin yhteensä n. 3 kk. siinä oli nauru kaukana.

kaavinnan jälkeen vuoto kesti n. 1 vko ja 3 vkoa siitä ekat menkat tulivat....

olin raskaana. Lääke tyhjennyksen ( kohdun ulkopuolinen raskaus) jälkeen kuukausi todettiin uusi raskaus. Nyt poika on 5 vuotias ja aivan terve. Että näin onnellisesti meille kävi.

Kiitos viesteistä, saa toki laittaa lisääkin kokemuksia!!
Itse tietenkin toivon ettei niitä kuukautisia tulisikaan(jos vaikka..) Mutta tietenkin olisi ihanaa saada kierrosta kiinni mahd nopeasti!!
Raskauden yrittäminenhän kiellettiin tässä kierrossa, mutta sitä on tainnut tulla hieman rikottua... =)

Moikka!

Meille kävi niin että kaavinnan jälkeen ei tullutkaan kuukautisia vaan olinkin heti raskautunut uudelleen ja kaikki meni tosi hyvin, nyt poika jo 1-vuotias :)

Tsemppiä!

Kaavinnan jälkeen meni tasan 6 viikkoa että menkat tuli. Jos ei olis 8 viikossa tullut niin olisin mennyt lääkäriin. Ihan siitä syystä että mulla jäi menkat pois pillereiden lopettamisen jälkeenkin joten kun vauvaa oli yritetty kauan niin en olis halunnut kovin kauaa vartoilla menkkoja.

Yhteistyössä