Täällä on ilmeisesti ukkoon iskenyt jokin raskausväsymys, kun sohvalla kuorsailee

Mä tulin sitten tänne. Viestit luettu ja nyt alkaa taas romaani...
@heikura79 , voi ei

Jaksamisia! Niin, päivitin listaviestiä, ja tulin siinä miettineeksi, että poistanko mä sut listalta nyt? Toki voit tulla tänne käväisemään jatkossakin, jos haluat. Minäkin mietin, että eikö "kovemmilla" hoidoilla voisi onnistua? ... vai päätittekö miehen kanssa, ettei niihin ryhdytä?
@konvehtirasia , ehdinkin jo nyt vastailla

Nyt kun oon äidin, siskon, miehen ja palstalaisten (kolmelta palstalta) kanssa keskustellut, niin aloin itsekin miettiä, että taisin varmaan ylireagoida (varmaan aika tavallista tuossa tilanteessa). Pitää vaan yrittää ottaa rauhallisesti, ja ajatella muita asioita.
Mut tuohon kun sanoit, että varmaan päästään nopeasti sinne, niin oon kyl näiltä palstoilta kuullut, että jonkun 3 kk:n päähän ne ajat yleensä menee. Siskolta (sairaanhoitaja) taas kuulin, että noissa on jotkut kiireellisyysluokat. Kiireellisin on 1-7 päivää ja tavallisin on 8-30 päivää. Gyne puhui, että kuukauden sisällä sieltä pitäisi tulla kutsukirje, eli luultavasti mulla on tuo tavallisin kiireellisyysluokka. Mut en tiedä mitä luokkia tuosta ylöspäin sitten on. Ja siis heinäkuussahan ne ei tällaista tapausta hoida. 17.6. mennessä tulee se kutsukirje, niin enpä usko, että kesäkuussa enää sinne ehdin. Ja siis vuosi yritystä tulee "vasta" elokuussa täyteen (ja silloin olisi puoli vuotta km:sta).
Ja ens viikolla oon menossa (tavalliseen) verikokeeseen

Lähinnä hemoglobiini ja muut punasoluarvot kiinnostaa, mutta arvelen niiden olevan kunnossa. Hemoglobiini otettu viimeksi helmikuussa keskenmenon jälkeen, todella runsasta vuotoa eka päivä ja siis spontaanisti. Viime heinäkuu-syyskuu söin rautatabletteja, ja sain ne silloin kuntoon. Ei ne näin nopeasti voisi edes normaalimenkoilla muuttua huonoiksi, siihen menee useita vuosia.
Ehkä kuitenkin lopetan tähän, romaanin jatko-osa tulee sitten myöhemmin