***Keskenmenon jälkeen plussanneet helmikuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gatsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli tarkoitus tulla heti sen perjantaisen ultran jälkeen kertomaan, että kuinka meillä kävi, mutta sitten tietokoneen kanssa oli ongelmia viikonloppuna ja eilen tein 26 h työrupeaman. Nyt olen herännyt tokkuraisena, mutta onnellisena.

Täytyy nyt ensin hehkuttaa omaa napaa. Meillä kun oli epävarma tilanne, kun 1.2 tehdyssä ultrassa näkyi vain sikiöpussi ja ruskuaispussi. Lääkäri epäili tuulimunaa tai sitten viikkoja olisi ollut vasta 5. Viime perjantaina 15.2 oli se tarkistusultra ja siellä näkyi pikkuinen ihme, joka vastasi ihan rv 8, mikä mulla on kuukautisista laskettuna. Kyllä oltiin niin onnellisia, mentiin heti pizzalle ja miehen mieliksi vielä leffaan illalla.

En muista kuka täällä yritti lohduttaa ja kannustaa mua sanomalla, että jos pikkuinen vaan leikkii kuurupiiloa meidän kustannuksella. Ja niinhän siinä kävi. Itku silmässä luin tuota kommenttia kaksi viikkoa sitten ja nyt voin vain hymyillä. Alan jaksaa olla luottavainen, että me vihdoin saadaan se odotettu esikoinen, vaikka alussa vielä mennäänkin. Ensi viikolla rv 10 eka neuvola.

Olette kaikki kullanarvoisia kanssasisaret, kiitos vielä kovasti kannustuksesta. Ehkä jaksan kirjoitellakin hieman aktiivisemmin, kun tiedetään, että pikkuinen on siellä oikeassa paikassa. =)

MyAngels Onnittelut hienosta hcg-arvosta! Kyllä teillekin se pikkuinen vielä suodaan.

Onnea uusille plussanneille! :hug:

Tiniillä hienoja ultrakuulumisia! :heart:

Oireista vielä, mulla ei tälläkään kerralla ole ollut lainkaa pahoinvointia. Väsymystä, ruokahalua ja rintojen arkuutta on kuitenkin. Järkyttävintä on, että mulle ilmestyi viime viikolla selvä masu, jota en saa mitenkään piilotettua. Lääkäri sanoi, että mulla on jyrkästi eteenpäin kallistunut kohtu ja olen aikaisemmasta hyvin hoikka, mutta aika yllättynyt olen tästä pötsistä! Vaikka onhan se toisaalta ihana, mutta ainoastaan yhdet farkut menee kiinni. :laugh: Painokin on noussut 2 kg, saa nähdä mitä sanovat neuvolassa, vaikka mulle varmaan tulee se 20 kg raskausaikana, kun lähtöpaino ei ole suuri.

Vau, kun Sipuli on jo pitkällä!

Aah ihanaa.... :heart:

Tinii,onnea ihanista neuvolauutisista :heart: :heart: Olen happy myös =)

Miikkis,olette niiiiiiin ansainnut tän mukulan :D Olen superonnellinen puolestas :heart:

Tippadai,tulinpas nyt hyvälle tuulelle kun on niin ihanaisia uutisia :D

Ja lisää...

Juuliaille myös muhkeat onnittelut,kun pirpana löytyi kun löytyikin sieltä massusta :heart: :heart:

ja meinasin hävytön unohtaa MyAngelsin kokonaan,onnittelut arvon huimasta noususta,kyll siellä joku piskuinen mukana pyristelee :D

MyAngels Paljon onnea arvojen hyvästä noususta =)

Tinii Onnea hyvistä ultra kuulumisista =)

Miikkis Onnea sinullekkin hyvistä ultra kuulumisista =)

Juuliai Hyvä että pieni siellä kasvaa ja voit ruveta iloitsemaan raskaudesta eikä tarvia miettiä ollakko vai eikö olla :hug:

Äitee ja tuplat 18+5

Juuliai
Aivan mahtavaa :heart:
Meillä oli vähän sama homma ultrassa, jotain näkyi mikä ei alkuunkaan vastannut viikkoja eikä sykettä tai muutakaan ollut nähtävissä, mutta seuraavassa ultrassa näkyi ihan viikkojaan vastaava nykerö joka tosiaan vetelee nyt jo viikkoja 37+6, huomenna paukkuu viikot, whiiiiii :D
tosiaan pitkällä ollaan ja synnytystä jo oottelen, ihan olonkin takia kun on nää kaameat liitoskivut tuolla häpyluussa ja ihme kramppeja tossa oikeessa jalassa..
En oikein pääse sängystä ylös kun koskee ja tänään sattunut niin paljon etten ole edes siivota voinut.
Silloin joku viikko sitten oli kohdunsuu auki ja kanavaa vajaa pari senttiä jäljellä ja paikat pehmeät, mut silti luulen ettei tämä nyt ihan heti tule, kunhan nyt olisi nopeampi kuin edelliset :)

Miikkis
Mä olen niin jännityksellä sun uutisia oottanut ja voi että!!! Ihan älyttömän suuret onnittelut teille, aivan super ihanaa ja mahtavaa ja upeaa :flower: :hug: :heart:
Todellakin ansaitsette tämän onnen!

Ninni78
Mä oon huomannut et toi on aika paljon kiinni siitä kuka sen pituuden katsoo..
Mullakin ultrassa ihmetteli se setä silloin viikolla 32 kun mulle oli merkitty että pituus sen 2cm et miten on voinut alusta asti se olla kun kone näytti 2,1cm..Nythän se on siitäkin jo lyhentynyt mutta aika paljon kiinni siitä kuka katsoo.
Ja se ultraajakin sanoi ettei sitä välttämättä niin tarkasti käsin tunnekkaan!

Pakko vaikka imuroida vielä, jos alkaisi jotain tapahtumaan..Me sovittiin vauvan kanssa että syntyy 18.2, petturi :D

Sippe och Aino http://irc-galleria.net/view.php?nick=marina^&image_id=73818599 :heart:

..täällä :ashamed: Maksa-arvot olivat sitten ihan reilusti koholla ja tulikin sitten kiire äippäpolille. Sain nyt sitten lääkityksen, huomenna sappihappokokeisiin ja to tai pe taas äippäpolille käyrille ja varmaan ultraankin ja jos ei oo arvot laskenu ni luultavasti otetaan sisälle osastolle ja sit katotaan et tarviiko kenties käynnistää synnytys. Tarvii nyt myös olla ekstratarkkana vauvan liikkeiden kanssa, jos tuntuu olevan hiljasta masussa ni äkkiä pitäis TYKS:iin mennä.
Että sellanen päivä tästä tulikin. Mieli on aika maassa, en mä nyt ihan tällastakaan halunnu vaikka oonki jo ollu ihan kypsä tähän olotilaan. Niin ja neuvolasta ei mulle soitettu arvoista mitään vaan pyysin mun äitiä katton tulokset töissä ja hän soitti äippäpolillekin ja kysyi mitä pitäis tehdä, neuvolasta kun ei mulle vastattu edes. Saas nähdä tuleeko sieltä huomenna edes soittoa niistä tuloksista, luulen et mua ei ainakaan kiinnosta sinne soittaa ja taas ite selitellä tilannetta. Tulipa sekavasti... Nyt en jaksa kommentoida muiden juttuja, tarvii varmaan mennä hetkeks huilaan jos tää mielialakin vähän vaikka kohenis :ashamed:

:heart: :Ninni ja Muru 36+2

Ninni suuri lämmin :hug: tiedän melkein mitä juuri nyt käyt läpi...itelläni kuopus syntyi rv 38 ja miulla oli sitä ennen vaan 4kpl sappikohtauksia ja arvot aavistuksen koholla...sappi poistettiin vuosi pojan syntymän jälkeen.

Oletko saanut mitään ruoka-aine listoja joita vältellä jotta sappikohtaus ei iskisi vai iskeekö ihan mistä vaan? Onko siulla aikasemmin ollu sappiongelmia vai onko nyt raskauden aikana alkanu?

Kauheesti kyselen mut miullakaan ei ollut mitään ongelmia sapen kanssa ennen raskautta ja raskauden aikana sitten rupes kiusaan ja miulla oli tiukka ruokavalio jota pein jotta kohtaukset pysy loitolla...kuukauden ennen leikkausta pystyin vain syömään haalea teetä,kaurapuuroa ja ruisleipää ilman rasvaa...

Siulle kovasti jaksamista ja toivon todella että kaikki menee hyvin ja saatte pienen terveenä maailmaan ja itsekkin voit sitten hyvin.

Paljon onnea kaikille ultrassa käyneille :heart: se tunne on kyllä uskomaton kun näkee että pieni läpätys käy masussa...sitä ei kyllä ikinä unohda. Nauttikaahan nyt olostanne, myös MyAngels !!

Julietta on nyt lisätty listalle ja huomenna lupaan laitella noi syntyneiden lasketut sekä edellisen keskustelun osoitteen =)

Hyvää yötä |O

Miäkin itteni tänne tunkasen ihan pikkuriikkiseksi ajaksi :ashamed: Miikkiksen ja Repan kuulumisia tulin kurkkimaan :D

Miikkikselle mielettömän paljon onnea aivan ihanista uutisista :hug: ja Repa se ottaa rauhallisesti siellä. Ei ne kivuttomatkaan supparit tiuhaan tulleina ihan vaarattomia ole. Molemmissa viimeisissä raskauksissa on niistä "kärsinyt". Danielin aikana sain KOKSissa kahteen kertaan piikin ja osastolla "uhkasvat", taustalta löytyi viljelyssä pissitulehdus joka ne aiheutti. Ei näkynyt pikatesteissä. Samoin Kiiukan odotusaikana piikkiä pukkas ja kotia estolääkitys varmuuden vuoksi mukaan. Neitiä odottaessa oli alkanut suppilo levenemään sisältä päin eli suomeksi sanottuna kohdunsuu aukeamaan sisältä käsin. Mitään en saanut tehdä ja kontrollikäynnillä nähtiin että lepo oli auttanut. Ja molempien koko odotusajan oon ollut kotona ettei edes työrasitusta ole ollut. KOKSin äippäpolille voi aina soittaa ja aika hanakasti he ottavat sinne näytille. Ja jos ne kivuttomat tiuhaan tulee/ovat pitkiä niin piikin tuikkasevat että ne loppuu.. Lepoa rouva hyvä :hug:

No nyt poistun taas omaan pinoon :wave:

Hyvää odotusta kaikille muillekin pinon mammoille :hug:

JEE...mie selvisin viime yön vaan yhdellä vessa käynnillä ja pojatkin nukku hyvin joten tällä äiteellä on harvinaisen hyvin nukuttu yö takana...oikeastaan ihan hyvä kun mein 10kk kummityttö tulee tänään eka kertaa yökylään ni jaksaa sitten ens yönä valvoa jos pientä ei nukuta.Sitä vaan mietin et miten sitä hoitelee tytön pyllypesut ym kun ei sais nostella ja tyttö painaa melkein 12kiloa,onneksi mies on tän päivän kotona.

Vauvat melskaa koko ajan enemmän ja enemmän,yölläkin välillä havahtuu et mikäs se oli kunnes tajuaa et vauvat tappelee mahassa ja haluavat muistuttaa et jos se äitee pysyis ihan vaan kylellään eikä käänny mahalleen.

Äitee ja tuplat 18+6

äitee onko teillä käsisuihkua. Mulla nostaminen vihloo mahaan aika kovaa, niin esikon pyllypesu hoituu ihan kylppärin lattialla käsisuihkun avulla. Jos ei halua lattioita kastella, niin laittaa ammeen alle. Ihana masu muuten :heart:

juuliai onnea hyvistä uutisista

Miikkis onnittelue myös sulle hyvistä ultrauutisista... ite pitää oottaa vielä kolme viikkoo, et ultraan pääsee.

Tääl ei mitään ihmeempää. Tänään on se 5+0 (toinen km), joten vähän jännittää. Uusi viikko käyntiin!

Huomenta!

Ihana massu Äiteellä! Ei ihme, ettei tuolla enää paljoa siivoilla eikä nostella..
MyAngels, Julietta, Tinii, Miikkis ja Juliai, :flower: onnea hyvistä uutisista :heart: .
Ninni- mua "sapettaa" sun puolesta. Onneks sul on viikkoja jo niin paljon, että varmasti kaikki menee hyvin vaikka synnytys jouduttaiski käynnistämään. :hug:

(.) Paksusti voidaan. Loppuviikosta lentelen työreissulle ja viikonloppu meneekin varmaan siitä toipuessa. Ahdistaa, kun mihinkään (varsinkaan bisnes) vaatteisiin ei enää meinaa mahtua :/ ja toisaalta olen NIIN onnellinen tuosta pyöristyvästä kummustani. Kaverista on kovasti seuraa jo työpäivienkin aikana. Parhaillaan potkii tuota työpöydän reunaa.. pitänee vissiin pakittaa hieman ;) .

Supistuksia tulee tasaiseen tahtiin. Välillä kipeämpiä, välil kivuttomampia. Istuminen on tällä viikolla ollut hieman tuskaista.. Liitoskivutkohan siellä tekee tuloaan? :/

Hyviä vointeja jokaiselle!

-A- 25+1

... kaikille myötätunnosta :hug: :heart: . On se vaan niin hassua, ihanaa ja liikuttavaakin kun "tuntemattomat" jaksaa toisistaan välittää! Oon just lähdössä TYKS:iin sappihappokokeisiin, arvatkaapa oliko kiva yö kun ei saanu edes juoda, suuni vedellä vaan kastelin ja syljin pois :kieh: Kun oon tottunu juomaan öisinkin ton pissarallin yhteydessä aika paljon.. No, nyt lähden taas piikitettäväksi ja sit tarvii varmaan mennä kanttiiniin haukkaan jotain ennen kun käyn sit vielä siellä äitiyspolilla varaas uuden ajan huomiseksi tai perjantaiseksi. Kiitos vielä kaikille, ootte kultaisia :heart: ! Palailen myöhemmin, sitten ehkä jo sappikokeiden tulosten kanssa.

:heart: :Ninni ja Muru 36+3

Ninni78 Tsemppiä :hug: Varmaan stressaavaa kun joutuu olla huolissaan vauvan hyvinvoinnista ja tarkkailemaan liikkeitä koko ajan. Onni onnettomuudessa, että olet noin pitkällä eli että vauvalla ei ole mitään hätää, jos nyt syntyy! Mutta silti :hug:

Amira: mulla on sama ongelma vaatteiden kanssa: työvaatteet kun ei meinaa enää mahtua päälle...Ja mulla on alle 2 vkoa töitä jäljellä joten en millään viitsisi enää ostaa mitään uusia. Kun taas vapaa ajanvaatteita on vaikka millä mitalla, joten voi kulkea verkkareissa kun kohta jään kotiin. Mutta tosiaan täällä töissä alkaa vähän nolottaa, kun kierrättää 2 eri alaosaa pitkin viikkoa.

Äitee2: Ihana toi sun masu! Mulla starttasi tänään rv 32 ja olen vaan vähän isompi tällä lailla silmä arviolla, vaikka SF mitassa menenkin yläkäyrillä. Mutta sulla onkin siellä 2 kullanmurua ja mulla 1 iso tyttö. Voisinkin ladata tänne taas joku päivä masu kuvan.

sipuli Ihana kuva vauvasta! Mulla löytyy profiilista meidän neiti rv 27 ja mun mielestä kanssa ihan isänsä näköinen =)

(.) ei vieläkään tietoa liitoskivuista, supistuksista yms. Ihmiset koko ajan vaan varoittelee, että vauvan temperamentin voi aavistaa masukäyttäytymisen perusteella. Tämä kun on liikkeessä 24h. Mutta toisaalta sopiihan perheeseensä, ei mekään miehen kanssa rauhallisemmasta päästä olla vaan aika eläväisiä ;)

Ninnille kauheasti jaksuja loppu metreille!!

Täällä oli tänään np-ultra ja turvotusta pikkuiselta löyty 1mm joka oli kuulemma alle puolet raja-arvosta ja muutenkin kaikki näytti hyvältä!
Nyt sitten odottaa kauhea pelon aiheeni eli töissä kertominen.. koeaika loppui eilen joten potkuja en saa mutta pekään kovast etten hirveästi ymmärrystäkään saa osakseni..

Vauvaliimoja kovasti tähän pinoon ja nyytit kaikille syliin asti terveenä :heart:

Tini + Pingu rv 12+0 (Maaginen 12 täyttyi!!)

Heippati kaikille! :wave:

Tervetuloa uusille, taisi olla ainakin julietta ja katherine, suuret onnittelut =) kiva nähdä teitä täällä!

Aivan ihania uutisia oli myöskin saaneet MyAngels, Tinii, Miikkis ja Juuliai :hug: Olen niiiin häpi teidän kaikkien puolesta :hug: =) :heart:

Ninnillä oli sitten ei-niin-kivoja uutisia :( Mutta pääasia on nyt kuitenkin se, että homma on nyt seurannassa ja vauva on kuitenkin jo sen verran valmis, että ei haittaa vaikka hän jo syntyisikin :hug: Tsemppiä sulle hirmuisesti, tosi ikävän kuuloinen vaiva :( :hug:

Äiteellä menee muhkeasti =)

Amira toivottavasti ei liikoja ala supistella eikä liitoskivut nyt kauhiasti vielä yltyis!

mallttamattomalla menee mukavasti jos ei mitään vaivoja ole löytynyt! Mitkäs sulla muuten on viikot (kun ei jassa etusivulta lunttailla :ashamed: )?

Pahoittelen että en taas kommentoinut kun näitä viimeisimpiä kuulumisia :ashamed: Meillä remppa edistyy, viimeinkin on jo vähän näkyvääkin jälkeä =) Kyllä se pitkään tuntuikin niiiiiin toivottomalta, kun työn jälkeä ei nähnyt missään, joka paikassa vaan kamalasti hiomisen jäljiltä pölyä ja kaikki paikat rempallaan :/ Nyt kun on jo pintamaalia ja kattopaneelia, niin tuntuu vähän valoisammalta... Tapetteja laitellaan lähiaikoina, kylppärikalusteet on hommattu, laminaatit on tulossa - tuntuu että hommat nyt etenee. Kyllähän sitä jo kaipaisi omaan kotiin, kun ollaan tässä mummolassa majailtu kolmatta viikkoa... Mutta vielä kestää kotvan, kun halutaan että olisi suurimmalta osalta laitettu ennen kuin muutetaan, sitten sellaista pientä fiksailua voi tehdä asuessaan.

Masukille kuuluu hyvää, siellä se myllää aina vaan kovemmalla voimalla! Paikkojen-kypsymis-paniikkini vähän helpotti, kun kokeilin itse kohdunkaulan tilanetta :ashamed: (steriili-hanskalla ;) ) ja sitä tuntui olevan ihan hyvin ja jämäkkänä, huh :whistle: :laugh: Supistuksiakaan ei ole nyt pahasti ollut, joten jospa nyt yrittäisin tosiaan rauhoittua :xmas: Raksalla olen käynyt lähinnä maalaushommissa ja se ei teetä onkelmia, joten se taitaa olla minun homma sitten. Vähän liitoskipujen tynkää on välillä havaittavissa ja lonkat on väliin kipeät herätessä (vissiin jos nukkuu liian pitkään toisella kylellä, niin aina sen puolen lonkka ei tykkää ). Mutta nämä tässä vaiheessa sellaista kivun aavistusta, että ei kunnolla onneksi *koputtaa puuta* vielä ole sattunut. Muutenpa ei kummempia, ens ma menen eka kertaa tällä paikkakunnalla neuvolaan ja sitten odotellaan äippäpolia rv 28.

Sorry kun en ole nyt aktiivisemmin teidän murusten kuulumisia täällä kommentoinut :ashamed: Olette kaikki aivan ihunia :hug: :wave:

stoppis 24+2

Stoppis: Tänään starttasi rv 32, joten siksi olen vieläkin ihmeissään, mutta kiitollinen, että näin helppo voi olla raskaus, siis fyysinen puoli. Henkisesti ei aina ole niin helppoa ;) Jaksamista remppaan!

Tapsu Kiitos tuosta ajatuksesta...ei meinaan tullu mielenkään että pesuhuoneessa kun on vessa ni tottakai siellä on myös käsisuihku ja näin säästyn nostelulta...kyllä mä taas loistan :headwall: Onneksi olette te viisaat palsta sisaret =)

Äitee ja tuplat 18+6

Moikka!

Ja kiitos kaikille ihanista onnitteluitsa, ehkä hiukka todellisemmalta tää tuntuu mutta uskomattomalta edelleen :heart:

Ninni: No voih... Jaksamista!! Toivotaan että tilanne helpottaa ja onneksi vauva on "valmis" :heart:

Äitee: Musta ainakin tuo siun masus näyttää fantastiselta :D jaksamista muhkeaan oloon ;)

sipuli: voi miten kaunis ja ihana vauva :heart: Kumpa munkin viikot menisi nopeaan!!!

Amiralle jaksamista työreissuun, pääse masukkikin sitten reissuun :D

(.) Tänne ei uutta, en vaan tiedä että ilmoitanko itseni nyt sitten 7+1 vai 7+2 ? On mullakin ongelmat :headwall: Tänään ei ole öksy lentänyt, mikä ihmetyttää, oon heti että nyt on jokin vialla...

Miikkis: teillä kun on niin selvä tuo hedelmöittymis/siirtopäivä niin kannattaa elää sen mukaan! Ai niin mutta mites kun siirtopäivä ei ole kuitenkaan sama kun jos olisi ovulaation mukaan miten meille on laskettu, kun silloinhan jakautuminen on jo tapahtunut?!? Mutta jos loogisesti ajatellaan niin sanotaan että jakautumiseen menee 2 pv. joten ns. ovis olisi ollut ma kun siirto oli keskiviikkona, joten sittenhän tänään olisi 7+2. Ultrat kun aina vähän heittelee, viimeksi meilläkin 4D:ssä koon mukaan LA:ksi tulisi 16.4. mutta en kuitenkaan voi tuon mukaan elää, vaikka kuinka houkuttaisi. Meilläkin kun tietää tuon hedelmöittymispäivän ultran takia ihan tasan tarkkaan.

s035.gif
SIELLÄ SE PIENI SYDÄN JUMPSUTTI!!
s035.gif

Mä oon niin onnellinen!!! Lääkäri oli kyllä erittäin yllättynyt kun ei ollutkaan keskenmeno tapahtunut
a040.gif

Hän onnitteli meitä moneen kertaan, ja sairaanhoitaja oli ihana, kun hän pyysi multa sen ajanvarauslapun ultrauksen jälkeen, ja kun sain sen takaisin, oli hän kirjoittanut siihen kissan kokoisin kirjaimin, että ONNEA!
h055.gif

Nyt kuulemma saamme olla rauhallisin mielin, ja saan mennä töihinkin. Lääkäri sanoi että kivut johtuivat kuulemma kohdun nopeasta kasvusta, ja verinen vuoto kuulemma ns. toisesta kiinnittymisvuodosta kun pieni tarttui vielä lujempaa kohdun seinämään kiinni
a044.gif

Hän sanoi että ymmärtää kyllä että keskenmeno pelottaa, ja sen jälkeen tulevat ultrat pelottaa, mutta nyt meidän pitäisi jättää pelot taakse, ja murehtia vasta sitten jos sanotaan että on aihetta murehtia. Näin aion tehdäkin! Pieni ansaitsee nyt ihan hirmuisesti huomiota ja iloista mieltä vanhemmiltaan
a040.gif
f030.gif

Pikkuinen vastasi viikkoja rv 6+4, ja oli huimat 7mm:n kokoinen
g010.gif

Mä niin toivon että tästä vauvasta ei tule enkeliä, vaan saamme hänet elävänä syliimme ja kotiimme
e050.gif

o025.gif
:MyAngels ja niin rakas rv 6+5

Tinii: Oih miten ihana kuva
a044.gif

Onnittelut mahtavista ultrauutisista!
a060.gif

Juuliaille suuret onnittelut!!
e035.gif

Miikkikselle onnittelut tätäkin kautta!
a010.gif

Äiteelle jaksamista toivon!
a055.gif
Komean mahan omistat!
g035.gif

Sipulille ja Ninnille kovasti jaksamista!!
s015.gif

Amira: Jaksuja työreissurintamalle!
e010.gif

Mä oon niin täpinöissäni ja onnessani täällä, että ehkä nämä kuvat kuvastavat olotilaani parhaiten tällä hetkellä!
a035.gif
a050.gif
a075.gif
e030.gif
o020.gif
m020.gif
o045.gif
r025.gif
o030.gif

MyAngels :flower: :heart: Ihanaa! Onnea paljon!
Stoppis muistaa remppailla rauhallisesti siellä! Kiva kun kirjottelit kuulumisia.

Miikkis siel hymyili, kun masukkikin lähtee reissuun. Jooh, tää on ollu hyvä matkakaveri ihan alusta asti. Muutama päivä plussatestin jälkeen me matkattiin jo kimpas Saksan kautta Italiaan. Pakkohan sieltä oli silloin jo yhdet vauvakengät ostaa - kun kerran tuollases muotimaassa reissattiin ;) . Katotaas, mitä kivaa jommalle kummalle meistä nyt tarttuu mukaan. Heippa ja hyvää viikonloppua kaikille! :wave:

:) -A-

Yhteistyössä