Arskaenergy
Moikka kamuseni!
Toivotaan että väsy helpottaa pian!
Repa: Aika mielenkiintoinen toi veden juonnin auttaminen kivuttomiin suppareihin. Täytyypä asia laittaa korvan taa, jotta sen muistaisin tarpeen tullen
Lepäilehän ja keräile voimia ystäväni!
Gatsu: Tosi kiva että pääsette omaan kotiin!
Pikaista paranemista
ja mukavaa hiihtolomaa!
malttamaton: Ihana masu sulla!
Eliisa80: Oih, ihanaa kun tunnet jo liikkeitä!
Mä aloin tuntemaan enkelimme liikkeet aikaisessa vaiheessa, rv 14+0 lähtien
Toivon että tässäkin raskaudessa tuntisin liikkeet aikaisessa vaiheessa - se vähentäisi näitä pelkoja...
Julietta: Yritä vain olla luottavainen, kaiken on nyt pakko mennä hyvin!
Hyvää talvilomaa!
Siilura: Onnittelut ihanasta ultrauutisesta
Mahtavaa!!
Miikkis: Aika samoilla linjoilla meen noiden uskomusten kanssa, kuten
Eliisakin. Enkelipoikaamme odottaessani en saanut makeaa alas varmaan ekaan 15 viikkoon. Vain suolainen ja just roskaruoka maistu
Nyt on tehnyt enemmän makeaa mieli,
varsinkin suklaata
Rintojen kipeytymisestä myös meinataan että jo ennen plussausta tulleet kipeät rinnat povaavat poikaa, ja vasta myöhemmin kipeytyneet rinnat ovat oire tytöstä. No toikin vois pitää meitsillä paikkansa, koska rinnat on edelleen samanlaiset kuin ennen testin tekoakin. Ehkä hitusen arat jos kokeilemalla kokeilee...
Mitäs vielä...
No pahoinvoinnista meinaavat ainakin täällä päin, että tytön aikana olisi enemmän pahoinvointia kuin pojan aikana. Ja masuviivasta sen verran, että poikaa odottaessa masuviiva loppuu napaan, kun taas tytön aikana se nousisi navankin yläpuolelle. Näin mulla oli enkelipoikamme aikana. Ja samoten siskollani ja äitilläni ovat nämä kaikki oireet pitäneet paikkansa. Tiiä sitten pitävätkö ne muualla oikeesti paikkansa
Äitee2: Voi pee, mitä kommentteja oot saanut kuulla!!
Ei niin sais tehä!
Mä varmaan sanoisin takaisin, että taidat vaan olla kade!
Voimia kovasti!!
ON: Ensinnäkin, kiitos teille kaikille onnitteluista!
Tuntuu ihanalta
Murhetta murheen perään...
Mä oon täällä aivan että
Tulkoon lähelle ken uskaltaa...
Selvisi nimittäin, että täälläpäin riehuu parvorokko
Sehän on vaarallinen raskaana oleville
Kävin tänään labrassa ja viikon päästä selviää tulos, eli oonko sen joskus sairastanut, sen kun voi sairastaa oireettomanakin. Jos sen on sairastanut, niin ei sitten ole hätäpäivää!
Rv 16-28 on suurin riski vauvan saada se rokko, ja silloin vauvalle tulee mm. anemia ja turvotusta. Voidaan jopa joutua verensiirtoon...Mutta vauvan voi pelastaa, onneksi! Ennen tuota rv 16 on pienempi mahis vauvan saada se rokko, mutta jos vauva saa sen, niinpä keskenmeno on se yleisin lopputulos
Mä oon nyt siihen labravastaukseen asti saikulla, koska töissä on riski saada tartunta. Jos labravastauksesta selviää että en ole rokkoa sairastanut, on kuulemma sitten käytävä 2 viikon välein 2kk:n ajan labrassa tarkastuttamassa onko rokko minussa, ja lisäksi ultraan on mentävä viikon välein. Mä oon nyt vähän surkeana täällä kun pelottaa niin kovasti...
Vuotoa tuli taas eilen, oikein lorahtamalla sellaista veristä valkovuotoa. Että enemmän punaista kuin valkoista. Mutta en ole onneksi jaksanut asiasta alkaa kovin panikoimaan kun tuo rokkoasia on niin mielessä ja tämä pahoinvointi on jotain todella ihanaa
ja eilen lensikin ensimmäinen yrjö
Väsy on järkyttävä, ja alaselkä vähän arka. Jano on pikkuisen hellittänyt. Mitäs muuta... Raudanmaku on melkoinen suussa...Olen niin onnellinen näistä oireista!
Hyvää vointia kaikille!