Moi taas pienen hiljaisuuden jälkeen!
Tervetuloa kaikille uusille mukaan!!!! Ja tsemppiä alun pelkoihin ja jännityksiin (vaikka mulla ne pelot kyllä jatkuu edelleen, lievempinä ehkä..)
Onkos muuten
scarleth käynyt kertomassa täällä vauvauutisia..?
zannukka, voi kun olisi harmitonta vuotoa! Mulla oli myös alussa tuhruilua, ruseaa ja vaaleanpunaista, muistaakseni rv 5+4-5+5, rv 6+1 ja 8+2... Kaikki oli onneksi hyvin, uskotaan niin että sullakin!
Ammiina, tuo hipellys muuten kuvaa hyvin sitä miltä vauvan liikkeet tuntuu tässä vaiheessa! Odotan että alkaisi jo tuntua kunnon potkuja! Me taidettiinkin mennä suht samoilla viikoilla, neuvolassa tosin mun la:ta aikaistettiin päivällä jostain syystä...
Marlin, jihuu sulla puoliväli ylitety, onnea siitä!
Ja
rosamundallakin pahimmat riskiviikot takana, jeee!!!
Tillukas, onnittelut täysiaikaisuudesta!
iitu, kohta sulla on vauva sylissä! Harmi ettei itsepäinen pieni kääntynyt oikein päin, muta tärkeintähän on tosiaan saattaa vauva maailmaan turvalilsesti
Miirabelille onnittelut hyivtsä ultrakuulumisista!
Miss Piggy, mulla oli tammikuussa arvot 1,6 ja 16, vaikka oli oireiden perusteella ihan varma että arvot pielessä...
Praia, tsemppiä ultra odotteluun! Odottavan aika on tosiaan pitkä, varsinkin näissä asioissa...
ON: Vauvan liikkeet tuntuu päivä päivältä selvemmin! Sydänäänet kuuluu dopplerilla jo tosi helopsti eikä enää ihan niin alhaalta kuin vaikka viikko sitten. Vauvan syke on vaihdellut 135-145, oliskohan poika tulossa...

Vaikka tyttöolo on kyllä muuten! Kohdunpohja tuntuu jossain tuossa hieman navan alapuolella. Tuntuu että mahan koko vaihtelee, välillä katoaa ja välillä on taas isompi...

Rakenneultraa odotan pelolla ja jännityksellä, reilu 3 viikkoa vielä siihen...
Stelilni 16+2