*** Keskenmenon jälkeen plussanneet marraskuussa***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NullPoints
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oi miten IHANA!!!!!!! :heart: :heart: :heart:
Aivan mielettömän söpö!!!!!!!!!!!! Te ootte varmaankin aivan hulluna tosta pakkauksesta! :heart:
Voi itku... Ihan tuli kyyneleet silmiin kun tuota katselee.... Oon niin iloinen! :'(

( :headwall: :headwall: :headwall: )

Heissan kaikille,

Tuolta keskenmenon jälkeen kuumeilevista kurkin varovaisesti tänne odottajien puolelle... =)
Nyt on sitten vihdoin plussattu meilläkin! :heart:

Mitäs tuohon listalle piti tietoja...
Laskettu aika olisi menkoista laskettuna 24.7. Kierto oli kyllä vähän pidempi, mutta mennään tuolla kun niin tekevät neuvolassakin. Esikoista odotellaan saapuvaksi.
Keskenmeno oli tämän vuoden helmikuussa.
Mie vasta koitan totutella ajatukseen, kirjoittelen paremmalla aikaa lisää.

Ihan hassua miten pitkällä monet tutut jo on, aika menee nopsaan. =)

Meritähti :heart: Jellona 4+6

Sylin täydeltä onnea Luce ja Pamu k vauvojen johdosta! :heart: :heart:

Sain oikein kunnon flunssan sitten vaihteeksi. Onneksi otin Suomesta Panadoleja mukaan, niin sain kuumetta laskettua yöllä. Mutta nyt heräsin sikeästä unesta, sydän laukkaa kamalasti ja kuume oli salakavalasti noussut 38,5 asteeseen! Kaikki hyvät kuumeen laskemisen keinot otetaan vastaan. Otin nyt yhden Panadolin ja toivon hartaasti, että se vie ikävimmän olon pois. Pelottaa masuvauvan puolesta kun on näin korkea kuume :|

Peiton alle taas..........

Onnea paljon Luce ja PamuK!!! :flower: :flower: :flower:

Niin suloinen poika Pamulla että ihan kyyneleet tuli silmään. Tuli niin oman pojan syntymä mieleen =) Voi kun vielä saisin tuollaisen söpöläisen!! :D

Ja Meritähdellekin vielä kerran onnittelut tännekin puolelle. Niin se plussa teillekin sitten tuli, vihdoin ja viimein!! :flower: :flower:

Minä oon niin väsynyt etten jaksa edes kirjotella mitään. Nukuin kuin tukki taas koko viimeyön ja silti olen ihan valmis taas sänkyyn. Normi ruoka ei pahemmin tänäänkään ole maistunut mutta nyt olen melkein ahminut JOULUTORTTUJA! Eli se siitä mun tiukasta ruokavaliosta.. Varmaan tulee taas sitten sen takia paha olo kun syö tuollaista rasvaista..

Leinikki ja Onnimuru rv 6+3

Voi kuinka sulonen poika Pamu K!!! Paljon onnea ja onnea myös Luce ja Meritähti. :flower: Toivotaan että Jellona pysyy nyt mukana matkassa!!

Kiitti kaikille ultraonnitteluista!

ON: Nyt alkaa tuntuu, et jotkut farkut vähän kiristää alavatsasta, ei kyl viel niin paljone, et joutuis mammavaatteisii ihan heti vaihtaa, kai tässä on aika paljon turvotusta...

Mulle sanottii ultrassa, että istukka on kohdun etuseinämässä. Eiks sillon liikkeet tunnu yleensä vasta myöhemmin?? Kovasti ootan sitä, et niitä pääsee tuntemaa. :p :)

Sophia ja Muru 12+2

pamulle :heart: :heart: ihana prinssi teillä!

(.)Pahoinvointia 24/7, mutta muiden oireiden vähyys ja vaihtelevuus huolettaa :ashamed: . Minua pelottaa :o . Mä tutkin roppaani ihan liikaa :headwall: :headwall: .

Mitehän päin tässä pitäis olla kun niin ihania uutisia tulee!!! :D

ONNEA PAMU K! Kertakaikkisen suloinen poika! Mahdatte olla ylpeitä ja onnellisia! :D

Meritähti IHANAA ja tervetuloa! :hug: :D

(.) Meillä muru sai kuumeen.... onneksi ei tullut minulle vaikka ensin epäilin kun sellainen päänsärky oli eilen. Mutta ihanaa että tuli talvi! =) Mielenkiinnolla odotan tekeekö Dodo taas saman tempun ens yönä. Sais oppia tavoille... :D Et ei äitiä potki keskellä yötä! No ihanaahan se on tuntea niitä liikkeitä! :heart: :heart:

EM ja Dodo 15+2 :heart:

Hei EM! Katsos mitä mä löysin: Heh, heh!
Danjuska Jaksuja niskan kanssa! :hug:
Nimra Sul on kyl ollut melkoinen päivä! :o :o :o Hurjaa menoo kerrassaan! :$
Juu tasapaksua vaan täällä, paitsi et toi flunssa on sitkee tapaus... :headwall: Sit mua rupes nyppii et äippälomaan on viel niin paljon aikaa jne... Jotenkin on voimat vaan loppu. Ja pakko on olla positiivinen, muuten on sit kauheempaa............ :( Eli kyl tää tästä kun olo kohenee.
Muuten en valita. Ei oo kipui ja ongelmii kuin vaan se närästys, joten en valita.
Tervetuloa Meritähti!!! Mikäs siel km puolella on oikein meno? Siis kauheesti tulee plussia! :hug: Ihanaa tuo on tosiaankin! :D Minä lisäilen sut tonne listaan mukaan nyt ja toivotan ihanaa raskautta. Täältä ei saa ilman vauvaa pois lähtee! :heart:
Sophia Niin ne sanoo et tosiaankin liikkeet kuuluvat sit myöhemmin.
a020.gif
En tiiä sit onko toi ihan aina sit sellainen juttu. :ashamed:
(.) Kyl on aivot räkää täynnä, joten lopetan nää turinat. Niille muille jotka ovat kipeitä pikaista paranemista! mulla on tätä nyt jatkunut viikon............ :snotty:

Eli :snotty: ja :xmas: 34+0

Pamulle ja perheelle onnittelut hurmaavasta pikku prinssistä!!! :flower: :hug: :heart:

Meritähdelle
myös onnittelut ja paljon vauva liimaa mukaan pikkuiselle!

NP: jaksuja flunssaan!!

Oxfordille
myös pikaista paranemista!

Sophia: Niin kai se on että jos istukka etuseinässä niin voi vaimentaa liikkeitä. Itsellä ekat liikkeet kun tuntui ja sen jälkeen selvät potkut, hävisivätkin ja kipujen takia kun ultrassa kävin niin vaavi jyskytti istukkaa joka siis liikkeet pehmenti.

unten maille taitaa tieni viedä...

danjuska ja vilma 21+5

Pamulle ja Lucelle onnittelut pikku prisseistä :heart:
OIH Mikä ihanuus Pamulla on :heart:

Meritähti Onnittelut plussasta :heart:

IHANAA täällä on lunta maassa ihan kunnolla ja pakkanenkin puree ihan mukavasti, -7 astetta :D oli vähän hösis aamulla ku piti ruveta oikein kunnon talvivaatteita ettimään :p ja sitten saa todeta että yksikään toppatakki ei mahdu oman masun ympärille :laugh:

Nyt sitten yks työpäivä ja sitten alkaa talviloma :heart:

Orchid ja kärrynpyörä 29+2 talven ihmemaassa :D

Lääkäri soitti kuvista mitä otettiin lantiosta... Oli erikoislääkärin kanssa niitä katsellut... No, kuulemma ihan muuten normaali, vaikka jokin mitta oli 9,8 cm ja raja-arvo on 10 cm ...sanoi, että ei nyt ainakaan vielä laiteta sektio aikaa, että lantiohan venyy synnytyksessä =) Joo, no toivotaan, että tuo mitta EI haittaa.. Äidilläni mahtuminen oli kiinni millistä... joten :whistle: Noh, sanoi että varmaan käynnistävät sitten seuraavalla käynnillä ellei ole niin iso, että pitää leikata. Seuraava käynti on siis 5.12 Enpä tiedä tulinko puhelusta hullua hurkaammaksi :headwall: Liikkeitä yritän vaihtia, kun vauveli ollut äärettömän hiljainen eilisestä lähtien..

Nimra + :heart: 38+2

Lucelle ja Pamulle :hug: :flower: :heart: :heart: pojiista onnentoivotukset :) :D

Meritähti :hug: voih ihanaa *onnenkyynel* jäit mieleen km:listalta.. :) :heart:

onpas ihmiset täälläkin kipuisia muusta kuin raskaudestakin :| paranemisia kaikille.

Sophia kyseli liikkeistä, jos se istukka on siinä edessä niin juu liikkeiden havaitseminenkin voi viivästyä koska se toimii "puskurina" mutta sivusta kannattaa niitä havainnoida kuitekin sieltä voi kaveria yrittää hamuilla :) päältä vähempi..

Raskaudesta pahoinvoivillekin halit :hug:

lyhyt viesti, nyt syömmään :p
AM & hippunen 19+4 :heart:

Täällä poksahti jo puoliväli!!
h025.gif

Ja keikkatyöhommia meen tekkeen klo 17 alkaen aina puolee yöhö asti, kuten huomennaki. Toivottavasti saan ajettua varovasti (noin 35km suuntaansa) eikä satu mitään..

SS & mytty 20+0!!
h010.gif

Huomentapäivää!

Oi mikä söpöliini pamu k:lle tullut =) :heart:

SS: Onnea puolivälin poksusta! Niin se aika rientää! =)

(.):Eli ultrassa oltiin tänään ja nyt oli kielimuuri korkea! Hoitaja puhui tosi huonoa englantia ja tämän maan kieltä ihan liian nopsaan ettei mieskään ymmärtänyt! :kieh: Mulla oli merkattu laskettu aikakin väärin ja heidän lapuissaan se oli 9.1., mutta sain sen vaihdettua. Eihän sillä sillai ole merkitystä, mutta ultran mukaan ei ainakaan liian pieni TYTTÖvauva ole tulossa niin senkin takia sen selvensin heille. Tarkaa painoarviota en nyt saanut kun heillä ei ole aiempia ultramittatuloksia tiedossa, mutta mittojen mukaan viikot täsmää ja hyvän kokoinen on tulossa =) Kova oli tyttö siellä liikkumaan ja hoitajakin nauroi, että tosiaan kantapää se on mikä mun kyljestä kovasti koittaa läpi tulla :D Kaikki vaikutti vauvalla olevan oikein hyvin ja lasketuksi ajaksi kone veikkasi jo joulukuun puolta! :p Mutta vauvahan tulee sitten kun on valmis tulemaan =) Se mikä oli hienoa, niin heillä oli ihan uusi ultralaite niin kuvakin oli hyvä. Tyttö on masussa oikein päin ja edelleen pää on niin syvällä lantiossa ettei meinattu kunnolla saada mittaa otettua :p
Mutta tulevana keskiviikkona on perusneuvola niin silloin varmaan saan painoarviota kun otan mukaan aiemmat ultramitat. Nyt on hyvä fiilis!!! Meille tulee tyttövauva! :heart: B)

Toive81 ja himoliikkuja "Mini" 33+5

Muoks! Täällä oli satanut yöllä ENSILUMI, jahuu!!! Ja reilustikin! Kiva ajella kesärenkailla.... :whistle:

heips

Nimra: No sullahan ei enää pitkä odotus sitten ole jos ei jo tuota 5.12 ennen synny! Toivotaan että mahtuu tulemaan ihan normaalisti tuotsa 0,2mm huolimatta. Pätevää henkilökuntaa siellä varmasti on.

SS:lle turvallista ajomatkaa.. varsinkin yöllä jos on kovin väsy niin hankaloittaa ajamista.

Toive: Hienoa että kaikki oli hyvin =)

Täällä niskakipu hieman hellittänyt onneksi. sain siivottua aamulla kun poika oli kerhossa. Nyt onkin torkuilla. jännä että taas menossa tämmöinen vaihe että unta riittää.. välillä ei saanu unta ei millään.

Lämpimät kiitokset kaikille onnitteluista! Meillä on lähtenyt arki rullaamaan hyvin, isovanhemmat on tämän viikon apuna ja mies ensi viikon isyysvapaalla. 2-vuotias esikoinenkin on ottanut pikkuveljen yllättävän hyvin vastaan, vaikka haluaakin välillä itsekin olla vauvana... Vauva-arki tuntuu kokonaisuudessaan tosi hyvältä taas!

Tsemppiä kaikille raskauden eri vaiheessa oleville, ihana palkinto odottaa pian teitä!

Paljon Onnea vauvautuneille PamuK:lle ja Lucelle ! :heart: :heart: :heart:

Meritähti on myös plussannut :) Nyt ei sinua täältä pois päästetä kun nyytti kainalossa. Äkkiä vaan tuntuu aika kuluvan, tuntuu että vasta sitä suunnilleen samoilla päivillä jännättiin, ja nyt sitten molemmat onnellisesti pieniin päin :heart: Hirveästi onnea ja pikkuiselle tarrasukkia täältä lähettelen :)

SS Toivottavasti ajomatkat menee hyvin, älä stressaa sitä etukäteen. Monesti kuitenkin JOS liikenteessä jotain ikävää sattuu sille ei itse olisi voinut mitään. Ja jos mie selvisin hengissä 55km päivittäisestä koulumatkasta suuntaansa (ei ollut todellakaan mitään motaritasoista tietä, aurattiin miten aurattiin) neljän vuoden ajan, niin kyllä sie tuon matkan äkkiä hurautat :heart: Ihan rennosti vaan otat...

(.) Paha olo jatkuu vaan, muta kyllä tämän kestää... Tosin on kyllä niin viluinen olo, että onkohan flunssa tulossa. Toivottavasti ei.

-Lumppari ja peikko 15+4

Onnittelut Pamu k:lle ja Lucelle vauvoista!!!! :flower: :heart: =)
Meritähdelle onnittelut plussasta! :heart:
Täytyy olla sitten tarkkana liikenteessä ja suihkussa yms., ettei vaan kaatuis pahasti. Tännekin tuli talvi toissa yönä ihan kerralla. Pitäis hommata kenkiin sellaiset liukuesteet, niin kuin mummoilla. Tai on kai niitä muillakin, mutta mummeleilla oon nähny. :)
Mullakin oli istukka etuseinämässä, kuten Sophiallakin taisi olla. Harmi, jos ne liikkeet tuntuu sen takia myöhemmin. Tai eihän se oikeesti mitään haittaa, mutta kun haluis jo tuntee... :)
Nyt on menossa sitten 12+1. Välillä saatan vähän väärinkin muistaa, koska menen myös näissä päivissäkin sekaisin... Mutta nyt on kai perjantai... Täällä on kaikki ihan hyvin, toivottavasti muillakin. :heart:

Kiitos! Mie koitan ajjaa varovaisesti! Meil on tosin vaa kitkat alla, eikä ne kyl oo nii hyvät ku nastat tollain ku mie en hirmuse varma kuski oo.. Mutta kyl mie handlaan tuon :heart:

Kävin neuvolassakin tarkistuttaa, et kaikki ok. Ku soitin sille ja kerroin siit kaatumisesta ja et ku ei liikkeit oo tuntunu se jälkee (pari kuplintaa EHKÄ ollu) ni pyys tuleen käymää. Otti sf-mitanki siinä, se oli 20cm (vkot siis 20+0 tasan)! Ja paino mul oli 66,2kg, viimeks oli 65,5kg. Raskaude alkaes oli 66,7 :D

Mut mytyllä siis kaikki hyvin! :heart: Se just potkaski samaa aikaan ku täti kuunteli sydänääniä :D

Yhteistyössä