Keskenmenon merkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja geep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

geep

Vieras
Onkohan alkavan keskenmenon merkkejä, kun mulla on viikon ajan tullut pyyhkiessä rusehtavaa tai kirkkaamman punaista tahraa paperiin? Se on usein sellaista limaista. Onko raskaana ollessa valkovuoto paksumpaa vai onko tuo jotain limatulppaa? :( Ylihuomenna on lääkäri, mutta nyt pelottaa mennä sinne, jos jotakin on vialla. Raskausviikkoja on 11+2.

Tuosta en osaa sanoa jos on jo viikon ajan tullut... Kyllähän joillakin vuotaa useampaan otteeseen raskauden aikana ja silti kaikki hyvin.
Mulla keskenmenot alkoivat tuollaisella vuodolla, mutta meni jo saman vuorokauden aikana kesken...
Toivottavasti sulla kaikki ok!

Mulla tuli tollasta vuotoa parin viikon ajan ennen kuin raskaus keskeytyi.
Mut oon kyllä kuullut että joillakin on sellasta ollut myös niin että kaikki on mennyt hyvinkin.
Onneksi sulla on pian se lääkäri niin saat tietää tilanteen, toivottavasti kaikki on kunnossa :hug:

Joka kolmannella naisella kuulemma tulee raskauden aikana vuotoja, jotka on täysin vaarattomia. :) Yleensä noita rusehtavia pidetään vaarattomampina ja punaista jos alkaa tulla, pitäs lähteä lääkäriin. Mutta mikään nyrkkisääntö se ei ole (siis, että punainen on vaarallista ja ruskea vaaratonta). :)

Eli voi olla vaaratonta tai sitten enteillä sitä itseään. Ei auta kuin odottaa ja katsoa, mikä on. (tiedän kyllä, että se odottaminen on oikeasti iiiiiiiihan perseestä, mutta voimia. :hug: Mulla tuli ruskeaa tuhnua ihan minimaalisen vähän ja muutamana päivänä parin viikon ajan. Raskaus oli tm.)

no mulla tuli eka semmosta vaaleen punertavaa jonki aikaa ja sit se loppu sit yhtäkkiä tuli semmosta paksumpaa rusehtavaa ja sit np ultrassa kävi ilmi et oli menny kesken jo 9+1 vkolla ja vuoto alko vasta 12+3 viikolla. :( mitään kipuja eikä muuta ollu neuvolasta sanottiin sillon ku tuli tota vaaleenpunasta et on ihan normaalia mut toi paksumpi rusehtava just ennen np ultraa oli jo huolestuttavampaa mut ei kuulemma sekään välttämättä aina vakavaa... ei ole tarkoitus pelotella. toiv teillä kaikki kunnossa :hug:

Kiitos vastauksistanne.
Ei auta kuin odottaa lääkäriaikaa. Tuntuu vain hirmuisen pitkältä ajalta, kun koko ajan pyörii päässä tuo keskenmenoasia...onko enää elossa, onko tuulimuna... Toivotaan, että meillä olisi onni matkassa ja tämä olisi vain jotakin vaaratonta. :/

Alkuperäinen kirjoittaja geep:
Kiitos vastauksistanne.
Ei auta kuin odottaa lääkäriaikaa. Tuntuu vain hirmuisen pitkältä ajalta, kun koko ajan pyörii päässä tuo keskenmenoasia...onko enää elossa, onko tuulimuna... Toivotaan, että meillä olisi onni matkassa ja tämä olisi vain jotakin vaaratonta. :/

Peukut pystyssä. :)

Yhteistyössä