Keskenmenon takia tehtävä ultraus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9+3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
9

9+3

Vieras
Keskenmenoni alkoi tiistaina rv 9+3, kovat krampit ja runsasta vuotoa. Soitin sitten tänään asian tiimoilta neuvolaan, että perutaan varatut ajat ja nt-ultra. Terkka koetti vielä tsempata, että "eihän se välttämättä keskenmeno ole", no joo, ei varmaan, kun vuotoa on enemmän kuin esikon synnytyksen jälkeen ja kivut melkein synnytyssupistusten luokkaa...

Th "käski" minut maanantaiksi ultraan gynelle, ja nyt aloin vasta miettimään että mitä hyötyä siitä ultrasta vielä tässä vaiheessa on kun km on vielä käynnissä, eikös se jälkitarkastus kannata tehdä vasta myöhemmin? Vai näkeekö sen jo nyt, että onko kohtu tyhjentynyt raskausmateriaalista? Ja pystyykö sitä ultraa edes tekemään jos se tehdään alakautta, kun vuotoa on todella paljon.
 
Kyllä ultran pystyy tekemään vaikka vuotoa olisikin vielä. Tosin maanantaina km:n alkamisesta tulee viikko, joten kohtu saattaa olla aika tyhjä jo.

Voimia sulle! Mulla eka raskaus meni kesken rv 12 ja oli aika kookas alkio jo. Keskenmenon jälkeen tulee kai usein helposti uudestaan raskaaksi, joten yrittäkää uudestaan sitten kun siltä tuntuu. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä