Keskenmenosta?? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Women
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Women

Vieras
Kysyisin semmosta, kun eiliseen asti kaikki mennyt pienen odotuksessa hyvin eli ei verenvuotoa ole ollut. Eilen kävin sitten ensimmäisessä lääkärin tutkimuksessa ja olen viikoilla 13. Minulle tehtiin gynekologinen tutkimus ja otettiin papa koe myös. Tämä sattui todella paljon ja en pystynyt rentoutumaan ollenkaan. Sitten koitin vaan pinnistellä kivun kanssa ja lääkäri sanoi, että onko ollut verenvuotoa johon sanoin ettei ole ollut. Tutkimus siis aiheutti verenvuodon. Ei sitä kovin paljoa onneksi tullut, mutta nyt käydessäni vessassa tuli sellainen verihyytymä alapäästä. Ei kai semmoinen tutkimus voi vahingoittaa lasta ja aiheuttaa keskenmenoa? :(

Multa otettiin myös papa vkolla11+. Lääkäri jo varoitti heti, että pientä veristä vuotoa voi ilmaantua, ja siitä ei pidä olla huolissaan. Kipuja aiheuttaa mulle myös vaikken olisikaan raskaana. Keskenmenoriski olematon. Jos menee kesken niin menisi muutenkin.

Hei uskon että tutkimus aiheutti limakalvoilla vuotoa ja se mikä tuli hyytymänä ulos, oli sitä samaista verta joka vaan oli sattunut jäämään vielä. En usko keskenmenoon :hug: onko sulla mitään merkkejä mahdollisesta keskenmenosta? Uskon että pikkuisellasi on kaikki hyvin. Niitä tutkimuksia ei tehdä jos ne on vaaraksi sikiölle. voimia sinulle odotukseen

Yhteistyössä