Keskinäinen huumori puolison kanssa... :D

27.02.2012
394
0
16
Mulla on ollu tänään hieman levoton päivä ja soitin tuossa miehelle et tuo jotain roskaruokaa... Mies siis kaverinsa luona remppaa tekemässä.

Mies: Mikä hätänä?
Minä: Ei mikään. Mää vaan et koska sä tuut kotiin? Vai tuuksä enää kotiin?! IKINÄ?! Eiiiih, älä tee tätä mulle, mä tarviin ruokaa, älä jätäääää....
Mies: Noniin, olet kaiuttimessa ja nyt kaikki kuuli et mun emäntä on pehmenny päästään et kiitos tästä ja tulen kohta :xmas: *tuut-tuut-tuut*

Nyt mä oon nauranu täällä itekseni kun tiedän ketä siellä remppakohteessa on ollu ja mietin sen yhden ilmeitä kun se jostain syystä pitää mua tiukkapiposena tosikkona ja meidän kemiat ei natsaa yhtään..... :xmas: :D

Turha alotus, mutta pakko oli taas jakaa tämäkin ilon aihe :laugh:

Mun mies on judoga. Hän ruukaa lempeästi muiluttaa mua, on heittävinään..joskus heittääkin.. ;) Mä näen jo hänen ilmeestä millon tää muiluttaminen alkaa, me sanotaan tätä ilmettä "vaimonhakkaajailmeeks" :D Monesti oon miettiny miltä se naapurustossa näyttää ku emäntä saa kyytiä..ja nauraa niin että pissa meinaa tulla housuun :D

älä ihmeessä... seurustelin nuorena moukarinheittelijän kanssa hetken. ei ollu niin kiva tunne roikkua nilkoista... vaikka yllättävän vähän kamalaa silti.

Meillä näyttäisi olevan hieman mustempaa huumoria...
Katsoimme Kätevä Emäntä uusioperhe-sketsiä ja totesin miehelleni, että aika monilla elämä on tuontapaista. Mieheni katsahti minuun ja totesi, että eihän meilläkään ole?!
Vastasin, että tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, kun minä en ole halunnut aikaisemmin kenenkään kanssa lisääntyä ja mieheni kanssa taas kukaan ei ole halunnut lisääntyä ennen minua.

Ehe-ehe.

Uusimmat

Yhteistyössä