olen nyt viikolla 25 ja & muutama päivä sitten aloin kärsiä yllättäen aivan jumalattomasta väsymyksestä. olo on kuin kännissä tai lääkepöhnässä, päässä ei liiku mikkään.. hyvä kun tajuaa edes miten kahvinkeitintä käytytetään
:O ! koko ajan saa miettiä että "hetkinen.. mitäs mie olen nyt tekemässä?"
mies käy töissä ja kolmevuotias esikoiseni joutuu kestämään äitä, joka on tavallistakin enemmän sekaisin.. mie olen siis normaalistikkin höntti & hajamielinen, mutta nyt tuntuu, kuin pääkoppa olisi täynnä tahmeaa hunajaa.
olen ottanut tirsoja mahdollisuuksien mukaan ja ne helpottavat vähän.
kokista & batteryä menee litratolkulla, ilman mainittavaa helpotusta.
ja..äh, mitä hittoa miun piti kirjoittaa ?!! :headwall: niin hempat on alhaalla, neuvolasta käskivat ottaa yhden rautatabletin sijasta kaksi mutta eipähän noistakaan tunnu apua olevan. suoraan sanoen pelottaa olla näin pihalla :ashamed: tuo taustalla soiva doorsin " the end" sopii kyllä tämän hetkisiin fiiliksiin kuin nenä päähän..!
:O ! koko ajan saa miettiä että "hetkinen.. mitäs mie olen nyt tekemässä?"
mies käy töissä ja kolmevuotias esikoiseni joutuu kestämään äitä, joka on tavallistakin enemmän sekaisin.. mie olen siis normaalistikkin höntti & hajamielinen, mutta nyt tuntuu, kuin pääkoppa olisi täynnä tahmeaa hunajaa.
olen ottanut tirsoja mahdollisuuksien mukaan ja ne helpottavat vähän.
kokista & batteryä menee litratolkulla, ilman mainittavaa helpotusta.
ja..äh, mitä hittoa miun piti kirjoittaa ?!! :headwall: niin hempat on alhaalla, neuvolasta käskivat ottaa yhden rautatabletin sijasta kaksi mutta eipähän noistakaan tunnu apua olevan. suoraan sanoen pelottaa olla näin pihalla :ashamed: tuo taustalla soiva doorsin " the end" sopii kyllä tämän hetkisiin fiiliksiin kuin nenä päähän..!