keskiraskaus valkovuotoa, pissaa vai lapsivettä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja natalie80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

natalie80

Vieras
Help!
Olen raskaana (16+0) ja jo kolmena yönä peräkkäin on tullut vuotoa niin että ekana yönä heräsin kun alushousut ja yöhousut oli märät. seuraavana yönä sitä tuli vähän (siteeseen) ja viime yönä taas reilusti koko terveysside täyteen.
Siteessä vuoto näyttää keltaiselta. Voiko olla jotain virtsankarkailua öisin? todella runsasta, vetistä valkovuotoa?
Päivisin ei tule ollenkaan, jonkin verran kellertävää valkovuotoa.
Ilmeisesti lapsivesi ei ole kellertävää ja jos sitä tulisi niin tulisi myös päivisin??
Olen todella huolissani :(

Lapsivesi on usein täysin kirkasta tai vihreää,pissa sitten keltaista. Ja jos sinulla olisi lähtenyt vesi tihkumaan niin sitä tulisi kyllä myös päivällä. Ehkäpä öisin on rakko niin rentona tms.että lorottelee pissaa tai vetistä valkovuotoa. Minulla on joka raskaudessa tullut todella vetistä valkovuota mutta perjantaina lähti lapsivesi tihkumaan ja se oli kyllä ihan erilaista kuin aikaisempi vuoto eli tiesin samantien että se on lapsivettä.

Mulla ainakin oli loppuraskaudessa lievää virtsankarkailua ja valkovuotoa. Luulin lapsivedeksi mutta joka kerta ne sairaalan testit näytti negaa.

Lapsivesi on kirkasta ja sitä tulee koko ajan (kuten edellinen vastaaja jo totesi).

Laitappa vaikka video niin osataan vastata tarkemmin. Ei me olla mitään itämaan suuria tietäjiä, pelkällä arvailulla aiheutetaan vaan sinulle paha mieli ja vääriä diagnooseja.

ostin apteekista ph paperia kun itseni kiusasi sama vaiva. On neutraalia väriltään niin en ole huolestunut. Kahden lapsen kanssa ei joka jutusta viitsi lähteä päivystykseen niin hyvä että voi testata itsekin. mUlla on myös virtsakoetikkuja käytössä jos alkaa tulla pissatulehduksen oireita. Sittenjuon sitruunamehua ja karpalomehua niin helpottaa. Oma apu paras apu..

Mulla oli todella paljon valkovuotoa. Sitä tuli litkuna, köntteinä ja välillä olikin tulehdusta. Käy antamassa bakteerinäyte? Ja lapsivettä tihkuu kokoajan, et voi olla huomaamatta. Plus se haisee todella voimakkaalle. Joko siis kusta tai valkovuotoa. Älä ole huolissasi