Keskituloiselle 750 euroa lisää ostovoimaa 2024

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Menee korkoihin/muihin korotuksiin, eikä ees riitä.
 
En ole ketjun aloittaja. Aloitan harvoin ketjuja.
Echo ei tykkää jutuistani joten hän neuvoi minua aikoinaan pysymään omissa ketjuissa. Aloitin silloin Häpeä-ketjun. Joulu on rakkauden ja hyvän mielen juhla.

Sitähän minäkin. Tarkoitin kysyä aloittajalta, joka kiittelee Orpoa ja Purraa asiasta, joka mitä todennäköisimmin ei häntä koske. Hän kun ei ole palkkatyössä, sen tiedämme.

Niin on! Hyvää joulua sinulle :)
 
Sitähän minäkin. Tarkoitin kysyä aloittajalta, joka kiittelee Orpoa ja Purraa asiasta, joka mitä todennäköisimmin ei häntä koske. Hän kun ei ole palkkatyössä, sen tiedämme.

Niin on! Hyvää joulua sinulle
Kiitos ja hyvää joulua sinulle ja muille palstan kirjoittajille.
Lähden kohta hakemaan joulupaketteja kahden eri ruokakaupan automaateista.
Kuuntelin äsken Markku Gustafssonin radio-ohjelmaa aiheena luonto.
Suomen pitkäikäisin eliö on simpukka ja vanhin elossa oleva puu vanhempi kuin Suomeen aikoinaan ensiksi perustettu kaupunki.
Elämästäni ei puutu mitään. Saisinpa saman tunteen välitettyä kaikille maailman ihmisille. Luonto on meille kaikille yhteinen, ja elämme sen kanssa yhteydessä emme luontosuhteessa kuten naiskirjailija ohjelmassa tähdensi.
 
Kiitos ja hyvää joulua sinulle ja muille palstan kirjoittajille.
Lähden kohta hakemaan joulupaketteja kahden eri ruokakaupan automaateista.
Kuuntelin äsken Markku Gustafssonin radio-ohjelmaa aiheena luonto.
Suomen pitkäikäisin eliö on simpukka ja vanhin elossa oleva puu vanhempi kuin Suomeen aikoinaan ensiksi perustettu kaupunki.
Elämästäni ei puutu mitään. Saisinpa saman tunteen välitettyä kaikille maailman ihmisille. Luonto on meille kaikille yhteinen, ja elämme sen kanssa yhteydessä emme luontosuhteessa kuten naiskirjailija ohjelmassa tähdensi.
😊👍
 
Kiitos ja hyvää joulua sinulle ja muille palstan kirjoittajille.
Lähden kohta hakemaan joulupaketteja kahden eri ruokakaupan automaateista.
Kuuntelin äsken Markku Gustafssonin radio-ohjelmaa aiheena luonto.
Suomen pitkäikäisin eliö on simpukka ja vanhin elossa oleva puu vanhempi kuin Suomeen aikoinaan ensiksi perustettu kaupunki.
Elämästäni ei puutu mitään. Saisinpa saman tunteen välitettyä kaikille maailman ihmisille. Luonto on meille kaikille yhteinen, ja elämme sen kanssa yhteydessä emme luontosuhteessa kuten naiskirjailija ohjelmassa tähdensi.
Raakku?
 

Yhteistyössä